Tv-serier
Moderators: Lothair Mantelar, Sauegjeteren
Har sett litt på OZ nå, fengsels-serie, ganske kult egentlig. Fungerer vel mest som erstatning for O.C., som har pause for øyeblikket.
Last edited by Simen on Wed Oct 26, 2005 9:58, edited 1 time in total.
Kneel and swear to the Ta'veren, or you will be knelt.
Hvis noen lurer på hvorfor det er pause på f.eks. The O.C. og Lost, så er det fordi de venter på sweepsen i November. Ut fra seertallene som er da, kalkuleres det hvor mye annonsørene må betale.
http://en.wikipedia.org/wiki/Sweeps_periods
http://en.wikipedia.org/wiki/Sweeps_periods
Har vurdert å sjå den - britiske kultkomedier pla ha noko faktisk grunnlag for sin kultstatus - men har liksom ikkje fått satt av tid. 
Obdormio wrote:Eg må stå opp og gå på skulen i morgon.
Det veit eg slett ikkje om eg er mentalt førebudd på.
WoTle wrote:Meir av dette og mindre av Lan som pissar medan Alanna ser på, takk!
Asphyxiate wrote: #justice4Glûg!!
Har sett "Rome" i helga, på anbefaling frå George R. R. Martins nettsider, må sei eg elskar all historien eg lærer av dette nesten like mykje som alle intrigene. 
WoTle wrote:Meir av dette og mindre av Lan som pissar medan Alanna ser på, takk!
Det irriterer meg at sesong 1 ikkje er ferdig og ute på DVD, ville blitt ei perfekt julegåve til brodern. Det er lite som fascinerar han meir enn romerske generaler og intriger.
Det einaste klagepunktet eg har er at den går vel fort fram - nokre episodar dekker månadar, til og med år, av tid for karakterane. Cæsars opphald i Egypt, til dømes, blei via kun ein episode, og av den gjekk 3/4 av den med til den fyrste veka han var der, eller så. Og han var der i nesten eit år.
-
Damien Frost
- Sitter

Leste et sted at de som laga den serien var litt mifornøyde. BBC å HBO hadde visst være ute å klipp litt mye, slik at man bare satt igjen med sex å krig! Veldig mye av det politiske var klippt vekk, slik at man vissnok ikke fikk med seg hele sammenhengen...
If you fell head first into a pigsty, you'd try to convince everybody you did it on purpose.
-Egwene al'Vere to Nynaeve al'Meara
Argh, det trur eg faktisk på - er ikkje så veldig mykje krig etter fyrste episoden, men sex er det flust av. Det er dei politiske-intrige-scenene som verkeleg er gode, og om det er klippa mykje i dei er det trist.
-
Wolfbrother
- Den Fortapte

-
Damien Frost
- Sitter

Det jeg tenkte også! Skal jo liksom være et historisk drama (eller noe slik) å da blir det liksom litt feil. Men de vil vel få flest mulig seere da, å det er jo noen som av en eller annen merkelig grunn synes sånt er kjedelig!Loki wrote:Det er dei politiske-intrige-scenene som verkeleg er gode, og om det er klippa mykje i dei er det trist.
Edit:
Konge serie! Snakker om dysfunksjonell familie altså! Skal ikke gå an! Mora kjefter å styrer, mens faren er vel mest ei pingle. Lenge siden jeg har sett det nå faktisk...Wolfbroter wrote:Noen som digger molcolm i midten:
En av de beste komdie seriene jeg vet omDigger det bare helt
If you fell head first into a pigsty, you'd try to convince everybody you did it on purpose.