Hva leser du for tiden? II
Moderators: Lothair Mantelar, Sauegjeteren, Loki
-
Lothair Mantelar
- Kaptein-General

- Location: Østenfor Nord og Vestenfor Sør, og om natten gjemmer jeg meg bak din dør.
Crack'd Pot Trail leder veldig opp til ei ny novellette som virker veldig lovende, så selv om du sikkert kan hoppe over CPT (du kan vel i grunn hoppe over alle K&B-novellettene), så bør du absolutt gi den en sjanse (det virker åpenbart at en del av trådene blir ført videre på en eller annen måte).
But neither the conductress nor the passengers were amazed by the most important thing of all, namely, that a cat was not merely getting on a streetcar, which wasn't so bad, but that he intended to pay his fare! - Mikhail Bulgakov
-
Rodel Ituralde
- Hengiven

-
Sauegjeteren
- Sauegjeter

Gjenlesing, ja. Det er ein fin ting. Eg har heile Tidshjulet-serien ståande på hybelen, men har endå ikkje starta på gjenlesinga. Det burde eg vel gjere noko med?
Og Martin fortener ôg ei gjenlesing.
Men no les eg altså Jon Fosse. For dei som ikkje er innvidd er han den største nolevande norske dramatikaren, kanskje ein av dei største i verda akkurat no.
Og Martin fortener ôg ei gjenlesing.
Men no les eg altså Jon Fosse. For dei som ikkje er innvidd er han den største nolevande norske dramatikaren, kanskje ein av dei største i verda akkurat no.
Moiraine vet svært mye, sauegjeter.
-
Sauegjeteren
- Sauegjeter

-
Sauegjeteren
- Sauegjeter

Han ville eigentleg berre dikte og kanskje skrive litt prosa, og syntes i utgangspunktet teater er noko keisamt tull, men han trengte pengar og skreiv "Nokon kjem til å kome" til ein konkurranse i 1993. Og jaggu vann han og greier. Mogleg han har forandra litt meining no, dog.
Det merkes veldig godt i teksta at det er ein ein poet som skriv, med eit veldig rytmisk språk og kjemisk fråvere av teikn, anna enn kanskje i sideteksta. Eg las "Mor og barn" i dag tidleg, og bruken av pauser og operom i teksta gjer seg vanvittig bra, altså.
Det merkes veldig godt i teksta at det er ein ein poet som skriv, med eit veldig rytmisk språk og kjemisk fråvere av teikn, anna enn kanskje i sideteksta. Eg las "Mor og barn" i dag tidleg, og bruken av pauser og operom i teksta gjer seg vanvittig bra, altså.
-
Terje
- Den Gjenfødte Dragen

Hmm, kanskje en burde ta seg tid til å kikke litt på vår største dramatiker siden Ibsen i løpet av våren? Jeg er tross alt inne i en liten klassikerleseperiode, selv om jeg har en liten nedeperiode nå, og min litteraturvitersøster skryter alltid veldig mye av Fosse, samtidig som jeg muligens tror at jeg synes å huske at jeg likte de utdragene av ham vi leste på ex.fac...
"Vivo equidem vitamque extrema per omnia duco!"
- Verg., Aen., 3.315.
- Verg., Aen., 3.315.
-
Sauegjeteren
- Sauegjeter

Eg er ikkje brått sikker på om han er ein klassisk klassiker, men om du skal vere oppdatert på dei store namna er han eit must.
Det eg meinte med at eg ikkje er sikker på kor klassisk han er, var forøvrig at han skriv relativt moderne. Eg ser heilt tydelege fellestrekk med Beckett og til ein viss grad Ionesco i han, altså absurdistar. Samstundes er det dette poetiske språket, om ikkje i form av enderim, så i form av rytme. Tja, jo, det er kanskje litt klassisk klassisk over det òg.
Det eg meinte med at eg ikkje er sikker på kor klassisk han er, var forøvrig at han skriv relativt moderne. Eg ser heilt tydelege fellestrekk med Beckett og til ein viss grad Ionesco i han, altså absurdistar. Samstundes er det dette poetiske språket, om ikkje i form av enderim, så i form av rytme. Tja, jo, det er kanskje litt klassisk klassisk over det òg.
Har nå lest, skal vi se... de seks første the Black Company bøkene til Glen Cook. Likte dem, behagelig avveksling med fantasybøker som er litt kortere og mer rett på sak. Action 
I mangel av noe annet i går, begynte jeg en gjenlesning av Terry Pratchetts Feet of Clay. Alltid gøy med en retur til the Discworld og Vimes og gjengen.
I mangel av noe annet i går, begynte jeg en gjenlesning av Terry Pratchetts Feet of Clay. Alltid gøy med en retur til the Discworld og Vimes og gjengen.
"Once more the drama begins"
- Paul Muad'dib
- Paul Muad'dib