Jeg likte også tanken på Egwene og Rand.
Avi likte jeg i starten, når vi først møtte henne, men nå synes jeg hun blir for statisk.
Anyway. Rand er tøff.
Moderators: Lothair Mantelar, Sauegjeteren
Er jo akkurat det som er så teit, hun er blitt klin lik Elayne eller Nynaeve, med unntak av at hun liker bøker, ikke styrer et kongerike, og ikke er forelsket i Lan.elric wrote:Vel Min er jo tøf på den måten at hun nekter å være som alle andre selv nå. Men jeg søyns hun har sunket mye. la oss si fra 90%tøff til 45%tøff.

Ja, det kan til tider bli litt mer kvantitet enn kvalitet. Da tenker jeg litt på det at det blir mer fokus på flere nye personligheter som introduseres, samtidig med at man ikke lenger kommer like innpå Rand & co som man gjorde før.Lieungh wrote:Er det en generell trend at det er synkende 'kvalitet' på karakterene ettersom historien går sin gang? Hva synes folk?
Hva tenker du på her? Selvfølgelig var han tøffere, han var jo en bestefar/barde med futt i! Nå er han bare bestefar/delvis barde med ikke like mye futt i...Lieungh wrote:Thom Merrilin var også tøffere før. Men for all del, han er fortsatt en fin gammel mann.