Page 17 of 47
Posted: Sat Mar 18, 2006 20:36
by Sauegjeteren
Tror jeg skrev at han hadde møtt de før. Hadde hvertfall tenkt å skrive det

Posted: Sat Mar 18, 2006 20:36
by Torbjørn
Sauegjeteren wrote:Edit: Du incanus som tydeligvis ikke har noe liv uansett

og vet alt om Tidshjulet kan jo bli med på rollespillet.
Ikkje noko liv, og tilsvarande mangel på fantasi... Trur ikkje det hadde vorte noko suksess.
Posted: Sat Mar 18, 2006 20:37
by Terje
Faile har heller ikke fantasi, og postene hennes er jo ikke så ille..?
Posted: Sat Mar 18, 2006 20:38
by Sauegjeteren
Man trenger ikke fantasi for å skrive. Man kan få beskjed om noe å skrive om og så skrive rundt det.
Edit: jeg skjønner ikke at Faile ikke har fantisi jeg
Posted: Sat Mar 18, 2006 21:15
by Torbjørn
Eg tør påstå at ein treng fantasi for å skrive ei slik historie. Har aldri vore noko glad i å skrive fiktive historiar, fakta er mykje betre. Trur nok eg nøyer meg med å vere tilskodar.
Posted: Sat Mar 18, 2006 23:54
by Faile
Terje wrote:Faile har heller ikke fantasi, og postene hennes er jo ikke så ille..?
Takk

Posted: Sun Mar 19, 2006 1:53
by Terje
Når som helst.

Posted: Thu Mar 23, 2006 19:37
by Sauegjeteren
Hvordan går det med innlegget Faile? Blir det noe action?
Posted: Thu Mar 23, 2006 19:38
by Faile
tja.. skal prøve å bli ferdig idag, om ikke, så blir den det imorgen.
og da er det vel terjes tur til å skrive etter det igjen...
Posted: Thu Mar 23, 2006 19:41
by Sauegjeteren
Faile wrote:tja.. skal prøve å bli ferdig idag, om ikke, så blir den det imorgen.
og da er det vel terjes tur til å skrive etter det igjen...
Hjulet vever som hjulet vil.
Posted: Thu Mar 23, 2006 20:22
by Terje
Insh'allah.
Posted: Thu Mar 23, 2006 21:02
by Faile
ææ... jaja. det blei i alle fall noe. skrivesperre-sak. hater å få skrivesperre!:?
Posted: Thu Mar 23, 2006 21:11
by Terje
Syntes det var en god løsning, jeg. Litt sånn deus ex machina, men det kan unnskyldes.

Posted: Thu Mar 23, 2006 21:13
by Faile
hehe.. får se om han blir noe mer med oss, eller om han bare gjester oss kort.
og jeg lurer seriøst på hva som står i de bøkene.

Posted: Thu Mar 23, 2006 21:36
by Sauegjeteren
Bra dette Faile. Men kommer det til å skje ting eller? Jeg ble hvertfall litt nysgjerrig.