Page 17 of 47

Posted: Sat Mar 18, 2006 20:36
by Sauegjeteren
Tror jeg skrev at han hadde møtt de før. Hadde hvertfall tenkt å skrive det :P

Posted: Sat Mar 18, 2006 20:36
by Torbjørn
Sauegjeteren wrote:Edit: Du incanus som tydeligvis ikke har noe liv uansett :twisted: og vet alt om Tidshjulet kan jo bli med på rollespillet.
Ikkje noko liv, og tilsvarande mangel på fantasi... Trur ikkje det hadde vorte noko suksess.

Posted: Sat Mar 18, 2006 20:37
by Terje
Faile har heller ikke fantasi, og postene hennes er jo ikke så ille..?

Posted: Sat Mar 18, 2006 20:38
by Sauegjeteren
Man trenger ikke fantasi for å skrive. Man kan få beskjed om noe å skrive om og så skrive rundt det.

Edit: jeg skjønner ikke at Faile ikke har fantisi jeg

Posted: Sat Mar 18, 2006 21:15
by Torbjørn
Eg tør påstå at ein treng fantasi for å skrive ei slik historie. Har aldri vore noko glad i å skrive fiktive historiar, fakta er mykje betre. Trur nok eg nøyer meg med å vere tilskodar.

Posted: Sat Mar 18, 2006 23:54
by Faile
Terje wrote:Faile har heller ikke fantasi, og postene hennes er jo ikke så ille..?
Takk :P

Posted: Sun Mar 19, 2006 1:53
by Terje
Når som helst. ;)

Posted: Thu Mar 23, 2006 19:37
by Sauegjeteren
Hvordan går det med innlegget Faile? Blir det noe action?

Posted: Thu Mar 23, 2006 19:38
by Faile
tja.. skal prøve å bli ferdig idag, om ikke, så blir den det imorgen. :P

og da er det vel terjes tur til å skrive etter det igjen...

Posted: Thu Mar 23, 2006 19:41
by Sauegjeteren
Faile wrote:tja.. skal prøve å bli ferdig idag, om ikke, så blir den det imorgen. :P

og da er det vel terjes tur til å skrive etter det igjen...
Hjulet vever som hjulet vil.

Posted: Thu Mar 23, 2006 20:22
by Terje
Insh'allah.

Posted: Thu Mar 23, 2006 21:02
by Faile
ææ... jaja. det blei i alle fall noe. skrivesperre-sak. hater å få skrivesperre!:?

Posted: Thu Mar 23, 2006 21:11
by Terje
Syntes det var en god løsning, jeg. Litt sånn deus ex machina, men det kan unnskyldes. :)

Posted: Thu Mar 23, 2006 21:13
by Faile
hehe.. får se om han blir noe mer med oss, eller om han bare gjester oss kort.

og jeg lurer seriøst på hva som står i de bøkene. :P

Posted: Thu Mar 23, 2006 21:36
by Sauegjeteren
Bra dette Faile. Men kommer det til å skje ting eller? Jeg ble hvertfall litt nysgjerrig.