Høstferien

For deg som har noe annet på hjertet

Moderators: Lothair Mantelar, Sauegjeteren

Ayreon
Asha’man
Asha’man

Post by Ayreon »

Nå han den lengst perioden med skole begynt, og jeg er like lei skolen som før ferien (og like trøtt). En dag igjen før helg og masse søvn :)
Terje
Den Gjenfødte Dragen
Den Gjenfødte Dragen

Post by Terje »

Damien Frost wrote:Utrolig fint med tidlig juleferie!!! :D
Jepp - særlig når vårsemesteret starter på igjen rundt den 9. januar. :D
"Vivo equidem vitamque extrema per omnia duco!"
- Verg., Aen., 3.315.
Ceres
Amyrlin
Amyrlin

Post by Ceres »

Har juleferie i fire dager jeg... Eksamener tidlig i januar. Men så har jeg ti dager midt i januar da. :) Uansett - kjedelig å måtte lese i juleferien.
Terje
Den Gjenfødte Dragen
Den Gjenfødte Dragen

Post by Terje »

Det hørtes ikke særlig gøy ut. Men det er vel sånt no man må venne seg til hvis man skal bli lege?
- Verg., Aen., 3.315.
Ceres
Amyrlin
Amyrlin

Post by Ceres »

Ak ja.
Damien Frost
Sitter
Sitter

Post by Damien Frost »

Ceres wrote:Har juleferie i fire dager jeg... Eksamener tidlig i januar. Men så har jeg ti dager midt i januar da. :) Uansett - kjedelig å måtte lese i juleferien.
Hmm.. Føler det ødelegger litt for julestemninga, og det med å bare daffe å egentlig ikke gjøre annet enn å spise! (å drikke litt da..):D
If you fell head first into a pigsty, you'd try to convince everybody you did it on purpose.
-Egwene al'Vere to Nynaeve al'Meara
Terje
Den Gjenfødte Dragen
Den Gjenfødte Dragen

Post by Terje »

Men du Damien, siden du studerer økonomi på TØH har du kanskje han gammelkommunisten som med jevne mellom rom skriver om økonomi og hvorfor vi må etablere et planøkonomisk system i Klassekampen? (Husker ikke navnet; er elendig på sånt...)
- Verg., Aen., 3.315.
Damien Frost
Sitter
Sitter

Post by Damien Frost »

terje wrote:Men du Damien, siden du studerer økonomi på TØH har du kanskje han gammelkommunisten som med jevne mellom rom skriver om økonomi og hvorfor vi må etablere et planøkonomisk system i Klassekampen? (Husker ikke navnet; er elendig på sånt...)
Hmmm.. Kan ikke huske at jeg har noen slik foreleser. Det skulle jeg tro jeg hadde husket i så fall!
If you fell head first into a pigsty, you'd try to convince everybody you did it on purpose.
Terje
Den Gjenfødte Dragen
Den Gjenfødte Dragen

Post by Terje »

Ok, jeg bare lurte, siden det eneste jeg egentlig vet om TØh er at han jobber der. :P
- Verg., Aen., 3.315.
Eivind
Ta’veren
Ta’veren

Post by Eivind »

TØH er?

Burde egentlig vite det, siden jeg har lest samtlige poster på forumet. Bortsett fra de som har med KoD å gjøre..
Terje
Den Gjenfødte Dragen
Den Gjenfødte Dragen

Post by Terje »

Trondheim Økonomiske Høgskule, eller noe i den dur. Underlagt HiST - som altsp er Høgskulen i Sør-Trøndelag.
- Verg., Aen., 3.315.
Damien Frost
Sitter
Sitter

Post by Damien Frost »

terje wrote:Trondheim Økonomiske Høgskule, eller noe i den dur. Underlagt HiST - som altsp er Høgskulen i Sør-Trøndelag.
Høgskole, ikke Høgskule! Men er underlagt HiST, men vi liker å tro at vi er noe eget! :wink:
Ceres
Amyrlin
Amyrlin

Post by Ceres »

Eivind wrote:TØH er?

Burde egentlig vite det, siden jeg har lest samtlige poster på forumet. Bortsett fra de som har med KoD å gjøre..
Jeg synes det er litt påfallende at ingen flere har kommentert KoD. Spesielt admins... :P

Boka har jo tross alt vært ute i ei uke nå! Hadde dere lest hundre sider dagen hadde dere vært ferdige. Hvorfor somling?
Eivind
Ta’veren
Ta’veren

Post by Eivind »

Ceres wrote:Jeg synes det er litt påfallende at ingen flere har kommentert KoD. Spesielt admins... :P

Boka har jo tross alt vært ute i ei uke nå! Hadde dere lest hundre sider dagen hadde dere vært ferdige. Hvorfor somling?
Stefan har kommet godt igang med lesinga, men har bestemt seg for ikke å besøke forumet før han er ferdig. Jeg har kommet ca. halvveis i prologen nå. Har ikke hatt så veldig mye tid til å lese pga skolearbeid. Vi admins skulle nemlig hatt en stor framføring om valget i Tyskland nå på fredag. Siden det nå er utsatt til neste tirsdag, skal nok jeg få litt tid til å lese. Jeg regner med at Stefan blir ferdig først, men skal prøve å ikke være så langt etter. Det blir jo bare større og større fare for at han røper noe av handlingen :p
Ceres
Amyrlin
Amyrlin

Post by Ceres »

*riste på hodet*

*oppgitt*

*missunnelig*
Post Reply