70 Medlemmer
Moderators: Lothair Mantelar, Sauegjeteren
dere skjønner gutter, vi kvinnfolk veit nemmelig når vi kun skal ha en tanke i hodet, og når vi kan konsentrere oss om flere ting samtidig! hehe, mer enn hva dere kan!!!

Loke: Odin, kvifor blir eg alltid med-offer for din svinaktig dårleg karma?
Odin: Min teori? Fordi du sparker svære, øksebærende sumerere i skrittet.
-
Wolfbrother
- Den Fortapte

-
Wolfbrother
- Den Fortapte

tviler på at vi kan telle alle 80 da men.. endel har meldt seg inn, og aldri skrevet et eneste innleg, eller skrevet et par, for så å forsvinne for godt... men men, er jo alltid en mulighet for at de begynner å delta også... 
Vel - avrundet vil jeg si 1/3 bruker pr dag. Det går altså tre dager pr bruker. Tyve bruker er altså seksti dager.Eivind wrote:Vi får hele 0,38 brukere per dag
Noen som vil regne ut når vi når 100 brukere?
Litt mindre enn seksti dager altså - i og med at tallet er 0.38 (litt mer enn 1/3). Og nå tar jeg forbehold om at vi ser en linjær vekst her, og ikke eksp. funksjon. Eller noen annen type.
Kult. Da kunne vi se om siden var inne i en vekst-periode, om veksten har stagnert, eller om den kanskje var på vei nedover... Kanskje har vi til og med en sigmoidal kurve. 
EDIT: Jeg har nå sittet og tenkt litt på saken i noen minutter, og tatt fatt på oppgaven selv...
Skal poste nærmere prognose senere i kveld!
Jada jada... jeg har lite å gjøre...
EDIT: Jeg har nå sittet og tenkt litt på saken i noen minutter, og tatt fatt på oppgaven selv...
Jada jada... jeg har lite å gjøre...
Host det på t.d. http://www.imageshack.us/ , og lim inn ei av dei adressane som kjem opp, i innlegget. Ta den øverste av dei to med thumbnail.
-
Damien Frost
- Sitter

Så siden bare vokser da egentlig! Men det er nok tydelig du har litt lite å gjøre. Vil du ta en eksamen for meg eller??
Men 80 medlemmer er bra! Bare håpe det blir flere aktive da. Begynner å bli en del som poster ingen, en eller noen få ganger.. Hva skal vi gjøre for å holde disse aktive? Er vi virkelig så skumle?
Men 80 medlemmer er bra! Bare håpe det blir flere aktive da. Begynner å bli en del som poster ingen, en eller noen få ganger.. Hva skal vi gjøre for å holde disse aktive? Er vi virkelig så skumle?
If you fell head first into a pigsty, you'd try to convince everybody you did it on purpose.
-Egwene al'Vere to Nynaeve al'Meara
la oss si det sånn: i midten av september gikk terje over 500 posters linja. da var det svært få med fler enn 100 poster. se hvor vi er idag, med mange fler aktive, og mer aktivitet... vi er ikke skummle, vi er jo fler enn før 
-
Damien Frost
- Sitter

Jo, du har vel rett. Vi får vel bare vente på at det kommer noen som blir mer aktive da. Time will show!Faile wrote:la oss si det sånn: i midten av september gikk terje over 500 posters linja. da var det svært få med fler enn 100 poster. se hvor vi er idag, med mange fler aktive, og mer aktivitet... vi er ikke skummle, vi er jo fler enn før
If you fell head first into a pigsty, you'd try to convince everybody you did it on purpose.