terje wrote:Men å på manglende grunnlag spekulere i andre personers sentimenter, der er helt greit, liksom?
Tungesmileyen din indikerte då ganske tydeleg at du gav fenris i når eg dytta på fiktive kasser.
Den var ment å gjøre narr av min egen formulering, ikke som en demonstrasjon av min likegyldighet. Den mener jeg skal komme godt nok fram uten hjelp fra smileys.
Og no som eg skriv det sjølv så verkar det plutseleg ikkje som ei fullt så hjartelaus ting å gi fenris i... ehe.
Poeng.
"Vivo equidem vitamque extrema per omnia duco!"
- Verg., Aen., 3.315.
terje wrote:Men å på manglende grunnlag spekulere i andre personers sentimenter, der er helt greit, liksom?
Tungesmileyen din indikerte då ganske tydeleg at du gav fenris i når eg dytta på fiktive kasser.
Den var ment å gjøre narr av min egen formulering, ikke som en demonstrasjon av min likegyldighet. Den mener jeg skal komme godt nok fram uten hjelp fra smileys.
Haha, mannen har talent for sadisme.
Og no som eg skriv det sjølv så verkar det plutseleg ikkje som ei fullt så hjartelaus ting å gi fenris i... ehe.
Poeng.
Eg har vanlegvis poeng med innlegga mine. Problemet er at dei sjelden er gode. Av og til trur eg at eg ville komme betre ut av det om eg kun posta meiningslaus spam.
Obdormio wrote:Eg må stå opp og gå på skulen i morgon.
Det veit eg slett ikkje om eg er mentalt førebudd på.
WoTle wrote:Meir av dette og mindre av Lan som pissar medan Alanna ser på, takk!