I morgen den dag er det Jamie Cullum på Rockefeller. Jeg ble invitert med av noen venninner, og det skal bli kjekt. Liker veldig godt låtene hans originalt, synes i utgangspunktet at han gjør de litt for pop-aktige, men for all del, koselig musikk som skal bli kjekk å tilbringe en kveld til. Spesielt når man har studiedag på onsdagen...
Hehe... nå som dere er atten hele gjengen er det på tide å innta Rockefeller hører jeg! Jepp... Så den var satt opp, men folka jeg vanligvis pleier å gå på konsert med er ikke så inn på den type musikk... Man må se an sine venner litt.
Så forresten at Briskeby skulle spille nå på fredag. Synd at kvelden allerede er booket full av andre aktiviteter. Jajaja...
For å følge opp; Death Cab for Cutie konserten var kongebra! De spilte overraskende godt og tight. Endte med to t-skjorter.
Eivind var ikke så overbevist, men han har vel aldri helt hatt sansen for de heller,- kanskje ikke live-musikk i det hele tatt?
Kneel and swear to the Ta'veren, or you will be knelt.
Hyggelig å høre at alt ble bra. Live musikk er noe man enten synes er utrolig utrolig, eller så er man tvilende. Konserten var vel sikkert utsolgt? I så fall er det jo alltid massevis med folk og gjerne litt trangt og varmt også, og det er det jo mange som missliker.
Ja, var utsolgt, men det var ikke noe problem. Det var bare et par sanger som var bra, som jeg kjente til fra før. Men lyden var for høy så det var ikke no særlig behagelig å stå å høre på. Men nå har jeg ihvertfall vært på en konsert da