Godt nytt år!

For deg som har noe annet på hjertet

Moderators: Lothair Mantelar, Sauegjeteren

pdragon
Hengiven
Hengiven
Posts: 142
Joined: Sat May 20, 2006 21:09
Location: Ålesund

Post by pdragon »

Godt nyttår folkens!!! Året startet meget bra for min del, fikk gavekort på full kroppsmassasje, det var DEILIG ja!!









P.S Dette er IKKE sPaM :P
Pain is just weakness leaving the body
Eivind
Ta’veren
Ta’veren
Posts: 1470
Joined: Thu Apr 28, 2005 18:18
Location: Oslo

Post by Eivind »

Slettet spam og låser tråden.
Locked