Page 3 of 13

Posted: Wed Mar 15, 2006 21:50
by Terje
Ceres wrote:Det er jo i og for seg en liten selvmotsigelse i seg selv synes du ikke? :wink:
Jeg sier det samme som jeg gjorde til Akiras siste post i hovedtråden. Men jeg gidder ikke gjenta det har; du får stikke dit og se selv.


Og pass deg, jeg kan nå edite postene dine... :P

Posted: Wed Mar 15, 2006 21:51
by Ceres
Tror ikke du bør disse kommunsitene på terjes eget forum, Kjetil...

Posted: Wed Mar 15, 2006 23:24
by Akira
Jeg stemmer mot sensur, vi vil ikke ha noe totalitært styre her. Full ytringsfrihet.

Terje: Var ikke bare min ide. :wink:

Posted: Thu Mar 16, 2006 8:38
by Terje
Så klart, full ytringsfrihet innenfor de grensene Autoriteten (jf. Admins) setter i tråden "Regler".

Jeg driver ikke med sensur, med mindre ting er irrelevant, umorsom, plagsom, stygg spam.

Posted: Thu Mar 16, 2006 19:11
by Sauegjeteren
Ingen skrev så da ble det meg. Og hvis jeg ikke er bra nok må dere si ifra så skal jeg overlate til dere å skrive.

Posted: Thu Mar 16, 2006 19:13
by Akira
Det er greit, tenkte at noen andre enn meg kunne få gjøre det så. :roll:

Posted: Thu Mar 16, 2006 19:13
by Eivind
Hvordan fikk Terje tilgang til internett på øya?

Posted: Thu Mar 16, 2006 19:14
by Kjetil
Har du ikke hørt om 3G eller ? :p

Posted: Thu Mar 16, 2006 19:16
by Eivind
Jepp, har en slik telefon selv, og er det noe jeg har lært så er det at 3G har elendig dekning :roll:

Men ja, terje går vel rundt å husker på medlemslista uansett :p

Posted: Thu Mar 16, 2006 19:17
by Sauegjeteren
`Han er troendes til litt av hvert han ja. Er det foresten lurt å disse ham der han er admin?

Men da får du få lov til å skrive igjen da Akira, siden jeg tok fra deg muligheten.

Posted: Thu Mar 16, 2006 19:19
by Akira
Neida, det går greit. Bare diss i vei, så lenge det ikke blir fornærmende, mobbende materiale. :lol:

Posted: Thu Mar 16, 2006 22:17
by Eivind
Nå bør kanskje lagene slås sammen?

Posted: Thu Mar 16, 2006 22:17
by Akira
Tja, skal se hva jeg finner på. :wink:

Posted: Thu Mar 16, 2006 22:56
by Faile
haha! det har jeg drømt om å få gjort lenge! :twisted:

Posted: Fri Mar 17, 2006 1:48
by Terje
Go Faile! Go Faile! Go Faile! :D



:P