Page 3 of 13
Posted: Wed Mar 15, 2006 21:50
by Terje
Ceres wrote:Det er jo i og for seg en liten selvmotsigelse i seg selv synes du ikke?

Jeg sier det samme som jeg gjorde til Akiras siste post i hovedtråden. Men jeg gidder ikke gjenta det har; du får stikke dit og se selv.
Og pass deg, jeg kan nå edite postene dine...

Posted: Wed Mar 15, 2006 21:51
by Ceres
Tror ikke du bør disse kommunsitene på terjes eget forum, Kjetil...
Posted: Wed Mar 15, 2006 23:24
by Akira
Jeg stemmer mot sensur, vi vil ikke ha noe totalitært styre her. Full ytringsfrihet.
Terje: Var ikke bare min ide.

Posted: Thu Mar 16, 2006 8:38
by Terje
Så klart, full ytringsfrihet innenfor de grensene Autoriteten (jf. Admins) setter i tråden "Regler".
Jeg driver ikke med sensur, med mindre ting er irrelevant, umorsom, plagsom, stygg spam.
Posted: Thu Mar 16, 2006 19:11
by Sauegjeteren
Ingen skrev så da ble det meg. Og hvis jeg ikke er bra nok må dere si ifra så skal jeg overlate til dere å skrive.
Posted: Thu Mar 16, 2006 19:13
by Akira
Det er greit, tenkte at noen andre enn meg kunne få gjøre det så.

Posted: Thu Mar 16, 2006 19:13
by Eivind
Hvordan fikk Terje tilgang til internett på øya?
Posted: Thu Mar 16, 2006 19:14
by Kjetil
Har du ikke hørt om 3G eller ?

Posted: Thu Mar 16, 2006 19:16
by Eivind
Jepp, har en slik telefon selv, og er det noe jeg har lært så er det at 3G har elendig dekning
Men ja, terje går vel rundt å husker på medlemslista uansett

Posted: Thu Mar 16, 2006 19:17
by Sauegjeteren
`Han er troendes til litt av hvert han ja. Er det foresten lurt å disse ham der han er admin?
Men da får du få lov til å skrive igjen da Akira, siden jeg tok fra deg muligheten.
Posted: Thu Mar 16, 2006 19:19
by Akira
Neida, det går greit. Bare diss i vei, så lenge det ikke blir fornærmende, mobbende materiale.

Posted: Thu Mar 16, 2006 22:17
by Eivind
Nå bør kanskje lagene slås sammen?
Posted: Thu Mar 16, 2006 22:17
by Akira
Tja, skal se hva jeg finner på.

Posted: Thu Mar 16, 2006 22:56
by Faile
haha! det har jeg drømt om å få gjort lenge!

Posted: Fri Mar 17, 2006 1:48
by Terje
Go Faile! Go Faile! Go Faile!
