Page 3 of 6

Posted: Thu Jun 09, 2005 22:51
by Stine
Ceres wrote:Ja, ser man det! Jeg har blitt sitter også!

Jeg var imidlertid Aes Sedai da posten ble skrevet. Skal gå inn og redigere den straks!

(Lurer forresten på om jeg blir aes sedai igjen om ikke så alt for lenge? Er litt uklart med rangene for kvinnene enda... Kanskje jeg bare skal la redigeringa vente noen dager...)
haha, god idê! :P

Posted: Thu Jun 16, 2005 5:34
by Ceres
God ferie alle saman!

I dag, den 16. juni, blir eg 20 år, og eg har eksamen i medisin, andre semester. Det vil med andre ord seie at eg fra og med nå ikkje kjem til å vere så aktiv som eg har vore over dei siste par ukene lenger. No er det heimat for å starte å arbeide, og for å slappe av og njute livet.

God ferie!

ahem

Posted: Thu Jun 16, 2005 8:27
by Lanfear84
jeg lar meg ikke tråkke på av noen! :D

I sommer skal jeg jobbe så mye som mulig, men til høsten igjen skal jeg en liten tur til USA, nærmere bestemt Orlando, Florida. Besøke Cape Canaveral og Kennedy Space Center, blant annet :)
Skulle egentlig til London i sommer, men så fikk jeg tilbudet om denne turen, og det blr sikkert første og siste gang jeg drar til USA, så da takket jeg ja.

Posted: Thu Jun 16, 2005 13:23
by Taraisilwèn
Skal til Malta i juli med to venner, gleder meg veldig til det :) Men har nettopp fått høre at det ikke er så veldig fint der ende...hm...
Jaja kjekt skal vi få det uansett! Bare synd jeg ikke har så mye penger som alle tror...eller som familien tror...mn mn

God ferie forresten:D

Posted: Thu Jun 16, 2005 13:31
by Stefan
Ceres wrote:God ferie alle saman!

I dag, den 16. juni, blir eg 20 år, og eg har eksamen i medisin, andre semester. Det vil med andre ord seie at eg fra og med nå ikkje kjem til å vere så aktiv som eg har vore over dei siste par ukene lenger. No er det heimat for å starte å arbeide, og for å slappe av og njute livet.

God ferie!
:shock: :( Så trist! Håper ikke du forlater oss helt da, vi har ikke råd til å miste noen medlemmer 8)

Posted: Thu Jun 16, 2005 14:38
by Loki
Gratulerar med dagen, lukke til med eksamen, og god sommar. :)

Posted: Thu Jun 16, 2005 22:23
by Stine
^^ ja, det som han sa ^^
:)

Posted: Fri Jun 17, 2005 20:35
by Ceres
Jeg kommer til å stikke innom en gang i blant for å se hva som skjer... og om prologen har kommet, og hva folk synes om den, og om noen har kjøpt den og ønsker å sende den ad pm til meg. :D Hehe... Grunnen til mer sporadisk aktivitet disse neste åtte ukene er enkel: ISDN. :roll:

Posted: Sat Jun 18, 2005 22:08
by Stine
huffda.. hva var livet før adsl? :roll: :P

Posted: Sun Jun 19, 2005 10:53
by Stefan
Stine wrote:huffda.. hva var livet før adsl? :roll: :P
Det har jeg glemt også :shock:

Posted: Sun Jun 19, 2005 19:47
by Stine
...fælt da så stille det har blitt her... :? :(

Posted: Sun Jun 19, 2005 20:56
by Stefan
Stine wrote:...fælt da så stille det har blitt her... :? :(
Ja, blir nok ganske dødt her i sommer, men regner med at alle kommer tilbake i full styrke når skoleåret tar til igjen.

Posted: Sun Jul 03, 2005 19:08
by Stefan
Da er jeg tilbake fra en ukes slottsferie i Danmark :D

3 uker hjemme nå, så skal jeg til Nederland med fotball-laget!

Legger forresten merke til nye medlemmer mens jeg har vært borte, gledelig :)

Posted: Mon Jul 04, 2005 21:16
by Simen
Bonjour, hilser fra en säkalt cyber cafê her i Cannes. Kommer hjem om en 9-10 dager, sä hold ut! :wink: Au revoir.

Posted: Tue Jul 05, 2005 16:35
by Stefan
Simen wrote:Bonjour, hilser fra en säkalt cyber cafê her i Cannes. Kommer hjem om en 9-10 dager, sä hold ut! :wink: Au revoir.
Blæ! {Misunnelig}