Page 3 of 5
Posted: Mon Jun 19, 2006 21:06
by Lieungh
Jepp, det er greit å kunne høre på det beste fra de fleste sjangere

Allsidig smak er den beste

Posted: Mon Jun 19, 2006 21:22
by Wolfbrother
De aller fleste (hvet ikke om en som ikke har det) har vel rimelig allsidig smak, og liker vel ikke bare en ting.
Posted: Mon Jun 19, 2006 21:26
by Nynaeve
Ja, huff. Å høre bare på en sjanger ville blitt altfor ensidig for meg. Egentlig kan jeg høre alt, det er bare noe jeg liker bedre å høre på.
Posted: Mon Jun 19, 2006 21:30
by Akira
Jeg har hørt utallige folk si at de kan høre på alt og at de hører på alt men det er alltid bullshit. Da spør jeg dem om de hører på black metall, men det ble visst litt for skummelt gitt. HAHA, WEAK. Da hører du ikke på alt.
Posted: Mon Jun 19, 2006 21:33
by Nynaeve
Jeg hører på black metal. Men kanskje ikke det hardeste av det harde, for det har jeg ikke hørt så mye om. Forresten; er Dimmu Borgir noe av det hardeste?
Posted: Mon Jun 19, 2006 21:34
by Lieungh
Nynaeve wrote:Jeg hører på black metal. Men kanskje ikke det hardeste av det harde, for det har jeg ikke hørt så mye om. Forresten; er Dimmu Borgir noe av det hardeste?
Kan ikke si jeg har all verden med peiling jeg heller, men vet om hardere. Og mer grotesk.
Posted: Mon Jun 19, 2006 21:34
by Akira
Nynaeve wrote:Jeg hører på black metal. Men kanskje ikke det hardeste av det harde, for det har jeg ikke hørt så mye om. Forresten; er Dimmu Borgir noe av det hardeste?
Nei, Dimmu Borgir er mer melodiøs og lettere fordøyelig black. Den pure primitive black metallen blir for de fleste litt for mye, fordi det er såpass ekstremt.
Posted: Mon Jun 19, 2006 21:35
by Shallis
Akira wrote:Jeg har hørt utallige folk si at de kan høre på alt og at de hører på alt men det er alltid bullshit. Da spør jeg dem om de hører på black metall, men det ble visst litt for skummelt gitt. HAHA, WEAK. Da hører du ikke på alt.
Alt

Alt er aldri sant.
Jeg ville gitt alt for deg

Yeah Right
Jeg eter alt

Yeah right
Osv...
men alle skjønner jo liksom at alt ikke betyr alt men veldig mye

Posted: Mon Jun 19, 2006 21:49
by Nynaeve
Jeg er enig i at "alt" er et for sterkt ord. Det jeg mente var at jeg kunne høre på alle sjangre, siden det var det vi snakket om. Innefor hver sjanger finnes det alltids flere band eller sanger jeg ikke kan utstå.
"Alt" er noen ganger som ordet "evighet". Det går ikke an, men vi sier det allikevel. "Jeg har ventet i en evighet"
Posted: Mon Jun 19, 2006 21:51
by Shallis
Nynaeve wrote:Jeg er enig i at "alt" er et for sterkt ord. Det jeg mente var at jeg kunne høre på alle sjangre, siden det var det vi snakket om. Innefor hver sjanger finnes det alltids flere band eller sanger jeg ikke kan utstå.
"Alt" er noen ganger som ordet "evighet". Det går ikke an, men vi sier det allikevel. "Jeg har ventet i en evighet"
Var det jeg tenkte jeg å

Posted: Tue Jun 20, 2006 2:21
by Sammael
Stemte Metall. Og for å spesifisere: Mest Black, Viking og en del Melodisk og Death.
Tror det fortsatt er mye fordommer og frykt for blackmetal her i landet. Noe som er veldig trist, spesielt med tanke på hvor mange geniale band landet har født

Posted: Tue Jun 20, 2006 14:23
by Kjetil
Frykt? Nja, ser heller ned på metall og metallfolk.
Posted: Tue Jun 20, 2006 14:44
by Faile
tullete å dømme folk pga musikksmaken da... som om jeg skulle gått rundt og syntes at alle som hørte på rap var dumme bare fordi jeg ikke liker rap...
Posted: Tue Jun 20, 2006 14:46
by Kjetil
Synes ikke jeg, forhåndsdømming er et av mine livsmottoer.
Posted: Tue Jun 20, 2006 14:55
by hansito
Kjetil wrote:Synes ikke jeg, forhåndsdømming er et av mine livsmottoer.
