Page 3 of 4

Posted: Tue Oct 31, 2006 23:14
by Terje
En gang i tida pleide jeg å trene fotball minst tre ganger i uka, 10 måneder i året, men de tider er forbi. Nå er jeg heldig hvis jeg i det hele tatt gidder å drasse den magre ræva mi ut av døra en gang om dagen for å gå på butikken for å kjøpe sjokolademjølk og Dagbladet.

Så "hobbyer"... vel, jeg henger en del på nettforumer, selv om det ikke er like ekstremt nå som for halvanna-to år sida, da jeg kunne sitte 12-20 timer i døgnet på diverse forumer. (Seriøst, det hendte at jeg satt og trykte på F5 til klokka ble 5 om morran i håp om at noen skulle ha svart i en spennende tråd.) Nå begrenser jeg meg imidlertid til tre stykker.

Ellers leser jeg fryktelig mange tegneserier, ser en del nedlasta tv-serier, og prøver å treffe min fortreffelige søster minst en gang i uka, slik at jeg skal få et minimum av sosial omgang.

Leser nesten ikke bøker lenger, heller...

Posted: Wed Nov 01, 2006 15:05
by Princess
F5 ja. Min beste venn :lol:

Posted: Tue Nov 07, 2006 11:03
by stefan_hoy
F5. Min nye venn:) Takker!

Gleder meg til vinteren, da skal jeg stå telemark til skia tar fyr.

Edit: vet ikke om TenSing er rette plassen å finne damer på da, selv om jeg skjønner greia. Litt høy moral :)

Posted: Tue Nov 07, 2006 21:15
by Sauegjeteren
stefan_hoy wrote:Edit: vet ikke om TenSing er rette plassen å finne damer på da, selv om jeg skjønner greia. Litt høy moral :)
Det blei ikke. Nok damer på teaterlaget uansett.

Posted: Tue Nov 07, 2006 21:27
by Faile
stefan_hoy wrote: Edit: vet ikke om TenSing er rette plassen å finne damer på da, selv om jeg skjønner greia. Litt høy moral :)
tuller du? :o
letteste måten å finne dem på, er jo å oppsøke plassen de er. gutter som driver med kvinnedominerte sporter/fritidsaktiviteter, er skjelden ledige (enten det, eller så er de homo eller ramstygge)

Posted: Tue Nov 07, 2006 22:04
by Stine
har fått meg ny hest, så jeg gjør egentlig lite annet enn å jobbe og å henge i stallen for tiden. sover litt innimellom også, riktignok.

ang. gutter og jentedominerte aktiviteter: kan ikke si det florerer med gutter oppe i stallen, bortsett fra en og annen homodott. menn i ridebukser er ikke direkte attraktivt uansett, så helt greit for meg. MEN et par kamerater av ei veninne av meg har funnet ut at det er spennende å være timevis i stallen hver eneste dag. ikke akkurat hestene de ser på. ;) så det kan sikkert være en god idé.

men tensing? kristne jenter er vel ikke noe å trakte etter, hvis ikke man er kristen selv?

Posted: Tue Nov 07, 2006 22:13
by Kjetil
Tja, kristne jenter pleier da å være snille, naive og lettlurte.

Posted: Tue Nov 07, 2006 22:38
by Terje
Etter det jeg har hørt er FPU bedre enn TenSing og andre kristne ungdomsorganisasjoner i så henseende...

Posted: Tue Nov 07, 2006 22:40
by Kjetil
Tror du må legge mer arbeid i det der, litt av en presasjon å late som man er enig i den politikken.

Posted: Tue Nov 07, 2006 22:40
by Stine
Kjetil wrote:Tja, kristne jenter pleier da å være snille, naive og lettlurte.
du har erfaringer med dem, ja?

har ikke menget meg med så mange kristne, men de jeg har kjent har ventet med sex til de skulle gifte seg etc. riktignok fra pinsemenigheten, da.

Posted: Tue Nov 07, 2006 22:42
by Kjetil
Hehe, neida, ikke så veldig.

Posted: Wed Nov 08, 2006 0:01
by Terje
Kjetil wrote:Tror du må legge mer arbeid i det der, litt av en presasjon å late som man er enig i den politikken.
Og det er ikke strevsomt å late som om man er kristen?

Posted: Wed Nov 08, 2006 0:03
by Kjetil
Neida, trenger da ikke være kristen. Eller, jeg mener, jeg vet ikke, driver selvsagt ikke med slikt svineri.

Posted: Wed Nov 08, 2006 8:07
by Ajah!
Terje wrote:Etter det jeg har hørt er FPU bedre enn TenSing og andre kristne ungdomsorganisasjoner i så henseende...
Oi, og jeg som ble med i RU bare på grunn av damene :roll: . Kanskje det er FpU som er tingen...

Posted: Wed Nov 08, 2006 13:57
by Terje
Tja, RU er vel ikke det verste det heller? De springer tross alt ut av den derre frigjøringsbevegelsa på 60-tallet, med seksuell frigjøring og alt det der, uansett hvor mye de perverterte og ødela opphavet sitt..