Page 3 of 3

Posted: Sat Jan 13, 2007 14:29
by Loki
Me veit, det er mellom andre ting den innbilninga som gjer di tru til slikt eit fascinerande konversasjonsemne. Men som sagt; forsøker gjerne få litt meir ut av såpass festlege tema enn ein liten privat MSN-samtale.

Posted: Sat Jan 13, 2007 14:31
by Ceres
Så - for å snakke litt om det ønskede emnet... På hvilken måte inkluderes Canada i Terjes tro, tro?