Posted: Sat Jan 13, 2007 14:29
Me veit, det er mellom andre ting den innbilninga som gjer di tru til slikt eit fascinerande konversasjonsemne. Men som sagt; forsøker gjerne få litt meir ut av såpass festlege tema enn ein liten privat MSN-samtale.