Page 3 of 3
Posted: Sun Aug 03, 2008 21:01
by Leowilde
Hum, her ser det ut til at hjernen min har ramlet ut av funksjon. Jeg er ikke sikker på om du var enig eller uenig med den spøken min, Sauegjeter. Jeg tror... en smiley ville hjulpet.
Uansett, jeg er enig i det med smileys i trådtitteler.
Posted: Sun Aug 03, 2008 22:01
by Lothair Mantelar
Leowilde wrote:Lothair Mantelar wrote:og prøv til enhver tid å finne den korrekte stavemåten, da skriveleifer gjør at lesere tror du ikke er helt god i topplokket
Ha ha, sorry, men jeg kunne ikke dy meg for å sitere den setningen. Legg merke til det uthevede ordet... Den var jo riktig velplassert.
Ikke vondt ment.
Skriveleif er en vanlig måte å skrive "skrivefeil" på, da det er, som du selv peker så flott ut, morsomt på flere vis. Men hvis man ikke vet dette er det jo klart at man er i sin fulle rett til å tulle litt

Posted: Mon Aug 04, 2008 6:43
by Leowilde
A ha ha hah... Så det var derfor ingen andre hadde påpekt det... Okay, da går jeg bare bort i den kroken der og gremmes.
