Page 21 of 21
Posted: Wed Jun 09, 2010 21:36
by Merrilin
Jeg foreslår heller at du som èn person lar være å lese den, enn at resten av oss som er aktive på denne enda(såvidt meg bekjent mer enn en) ikke skal få lagt frem våre synspunkter.
Posted: Wed Jun 09, 2010 21:55
by Akira
Asphyxiate wrote:Kanskje jeg bare skal skippe å lese denne tråden?
Jepp, syns du skal la vær å utsette deg for det, blir bare flere klageposter fra deg som egentlig er for spam å regne i denne tråden.
Posted: Thu Jun 10, 2010 11:17
by TamalThor
Kan ikke bare de som ikke vil lese trådene kutte ut å lese dem, slik at man slipper for mye OT-sutring her? Er aldri noe hyggelig med dårlig stemning verken her eller der...
Samtidig så er det ingen vits i å utbrodere her at man vurderer å skippe lesinga av tråden. Ytringsfrihet er en fin ting, men det går an å utnytte den med måtehold.

Posted: Thu Jun 10, 2010 17:17
by Asphyxiate
OK sorry. Det er bare det at jeg faktisk er interessert i denne trådens tematikk, men blir like skuffet over innholdet hver gang jeg leser nye innlegg. Det var vel et forsøk på å gjøre tråden mer konstruktiv enn det jeg oppfattet den som. (Og jeg burde skrive noe relevant for denne tråden nå, men har ikke noe nytt eller vettug å si så jeg lar være)