Hva leser du for tiden? II
Moderators: Lothair Mantelar, Sauegjeteren, Loki
Får kjøpt de på play.com for en billig penge. 5-6 pund inkl. frakt. TGS koster i overkant av 13 pund. Av en eller annen merkelig grunn har de ikke bok 9. Sendte en mail til de og fikk svar at de kom ikke til å ta den inn med mindre interessen ble større.
Uansett, ferdig med "Path of Daggers", venter fortsatt på at "Winter's Heart" skal komme i postkassa, så begynte på "A Game of Thrones" nå. Bare lest 50 sider, men foreløpig digger jeg den.
Uansett, ferdig med "Path of Daggers", venter fortsatt på at "Winter's Heart" skal komme i postkassa, så begynte på "A Game of Thrones" nå. Bare lest 50 sider, men foreløpig digger jeg den.
"Why do we fall, sir?"
"So that we might better learn to pick ourselves up."
Alt, absolutt alt, selv om du kjøpet flere varer blir det 88, det er noe med Outland og 88.Shallis wrote:Vil tro du får dem til 88 kroner stykket på OutlandSyns alt koster 88 på Outland
Uansett, leser nå en meget interessant og mildt sagt rystende bok om det private militærets frammarsj i dagens kriger. Boka er "Blackwater: The rise of the world's most powerful mercenary army" av forfatteren og journalisten Jeremy Scahill. Anbefales absolutt om det er interesse for å få et dypere innblikk i hva som faktisk skjer med de disse kontraktørselskapene.
"Destiny is not a matter of chance, it is a matter of choice. I choose my own destiny."
-
Mierin Eronaile
- Sitter

Da skal jeg ta meg en liten tur innom Outland neste gang jeg tar turen til Oslo!
Takk for tipset
Men for å føye til noe, er jeg rimelig sikker på at de bare har WoT på Paleet, har vært innom begge, og har kun skimtet WoT der.
Men det er litt småkjipt å kjøpe pocketutgavene av WoT når du har den store tGS-boka i det kule omslaget til Orbit...
Menmen, kvaliteten er like god, selv om estetikken i bokhylla mi blir verre (om mulig
).
Men for å føye til noe, er jeg rimelig sikker på at de bare har WoT på Paleet, har vært innom begge, og har kun skimtet WoT der.
Men det er litt småkjipt å kjøpe pocketutgavene av WoT når du har den store tGS-boka i det kule omslaget til Orbit...
"Nobody tells us how to be men. We just are."
-
Lothair Mantelar
- Kaptein-General

- Location: Østenfor Nord og Vestenfor Sør, og om natten gjemmer jeg meg bak din dør.
De har plenty med WoT i Østbanehallen; alt fra pocketutgaver til amerikanske versjoner av hc-utgaven. De er bakerst i butikken, arkivert under bokstaven J for Jordan 
But neither the conductress nor the passengers were amazed by the most important thing of all, namely, that a cat was not merely getting on a streetcar, which wasn't so bad, but that he intended to pay his fare! - Mikhail Bulgakov
Nei huff! Og jeg som ikke er mer kjent i Oslo enn at jeg klarer å manøvrere meg opp og ned Karl Johan...Lieungh wrote:Den på Paleet flytter snart til kirkegata... Så vet dere det.Shallis wrote:Outland ligger to steder, i Østbanehallen nederst på Karl Johan, og på Paleet.
Er 300 sider inn i "A Game of Thrones". Hadde fått det for meg at det skulle være en ganske tung bok å lese, men synes den er mye lettere enn WoT, da ikke alt beskrives ned til hver minste detalj slik at tankene begynner å drive andre steder 
Storkoser meg. NESTEN like mye som da jeg leste EotW.
Storkoser meg. NESTEN like mye som da jeg leste EotW.
"Why do we fall, sir?"
-
Mierin Eronaile
- Sitter

Hvis du går opp eller ned Karl Johan til du kommer til en vei der det ligger en kirke (domkirken), så har du kommet til kirkegata. Egentlig trenger du ikke lære deg særlig mye mer enn du allerede kanTamalThor wrote:Nei huff! Og jeg som ikke er mer kjent i Oslo enn at jeg klarer å manøvrere meg opp og ned Karl Johan...Lieungh wrote:Den på Paleet flytter snart til kirkegata... Så vet dere det.Shallis wrote:Outland ligger to steder, i Østbanehallen nederst på Karl Johan, og på Paleet.Jaja, kart og kompass er fine greier
lolzi
Okei. Takk og lov!
Men jeg kommer meg også helskinnet til Johnstorget fra Karl Johan! *Stolt*
Skal nok finne frem, ja
Og gjett hvem som ALDRI skal flytte til Oslo...! 
EDIT: Mente egentlig Youngstorget, beklager skrivefeil.
Skal nok finne frem, ja
EDIT: Mente egentlig Youngstorget, beklager skrivefeil.
Last edited by TamalThor on Sun Jun 13, 2010 0:07, edited 1 time in total.