Page 4 of 14
Posted: Sat Nov 19, 2005 23:21
by Damien Frost
Taraisilwèn wrote:kjeder meg, kjeder meg,kj....
*legger seg ned å dør*
Går det an å dø av kjedsomhet tro?
Kan vel skje, tror jeg har vært svært nær noen ganger..

Posted: Sun Nov 20, 2005 0:17
by Faile
det finnes ikke noe mer kjedelig enn å bli med venninna di på fest der du ikke kjenner noen, også går hu fra deg for å være med andre etter 10 min, og du sitter i en krok og kjeder deg og ingen vil snakke med deg fordi klærne dine ikke er "svarte" nok! *blæ*
Posted: Sun Nov 20, 2005 12:59
by Damien Frost
Faile wrote:det finnes ikke noe mer kjedelig enn å bli med venninna di på fest der du ikke kjenner noen, også går hu fra deg for å være med andre etter 10 min, og du sitter i en krok og kjeder deg og ingen vil snakke med deg fordi klærne dine ikke er "svarte" nok! *blæ*
Hørtes ut som om det var en litt spesiell gjeng.. Men det er da du tar frem mobilen vettu, å er litt asosial!

mhm
Posted: Thu Dec 01, 2005 10:32
by ludde
Det kjedligste er når du er psykisk ute av stand til å more deg, eller finne på noe. Du har gått igjennom alle forumer du kjenner til, hjernen interesserer seg ikke for noe. en er alt annet enn kreativ. alle bøkene du har har du lest fra før, og orker ikke tanken på å lese noe på nytt. alt på tv er kjedlig. Men selv om du skulle finne på noe å gjøre så er du psykisk ute av stand til å interessere deg for det. DET ER KJEDLIG DET!
Hatt det sånn ett par ganger.
Re: mhm
Posted: Thu Dec 01, 2005 15:56
by Ceres
ludde wrote:Det kjedligste er når du er psykisk ute av stand til å more deg, eller finne på noe. Du har gått igjennom alle forumer du kjenner til, hjernen interesserer seg ikke for noe. en er alt annet enn kreativ. alle bøkene du har har du lest fra før, og orker ikke tanken på å lese noe på nytt. alt på tv er kjedlig. Men selv om du skulle finne på noe å gjøre så er du psykisk ute av stand til å interessere deg for det. DET ER KJEDLIG DET!
Hatt det sånn ett par ganger.
Det der hørtes nesten ut som en deptresjon, ludde!
Jaja... har sjelden tid til å kjede meg jeg... Skulle ønske jeg hadde mer tid til det!

Det er artig! Da kan man bare drive dank... Chatte med venner på nettet, snakke i telefonen, se tv, vaske/rydde (hehe det er ikke artig, men det er så godt etterpå, det er nemlig ikke så ofte det skjer her hos meg... forstår ikke hvorfor...), sitte foran pcn, poste på mange forum, sjekke ut theorylands siste nye teorier og svar og slikt (tar voldsomt med tid...), lage god mat, eventuelt gå og handle dersom kjøleskapet er tomt, laste ned noe ny musikk, sette seg ned med notepad og være litt kreativ, bygge snømann, leie film av naboen(e

), spille litt, gå og trene/svømme, gå på cafe med venninner, gå på biblioteket, spille kort med naboer, lære seg noe man har minimalt bruk for

, se dagtv, stille klokka (jada, vet det er ei stund siden, men det er ikke alle som er så effektive her i verden...)...
Gleder meg til 13. januar...
Posted: Thu Dec 01, 2005 18:52
by Damien Frost
Tror nesten jeg må skrive ned den lista Ceres, så ser jeg hva jeg kan finne på når jeg kjeder meg.
Men jeg vet følelsen ludde. Bare sitter der å ikkje gidder å gjøre noe, men samtidig har man ikke lyst til å gjøre noe. Er trøtt og vil sove, men gidde liksom ikke det heller...

Man kommer liksom ingen vei. (Lurer på hva jeg bruker å gjøre når det blir slik

)
Posted: Thu Dec 01, 2005 18:53
by Ceres
Anti-depressiva!

Posted: Thu Dec 01, 2005 19:00
by Damien Frost
Nå får du meg nesten til å tro at jeg er tullete i hodet eller noe her Ceres...

Posted: Thu Dec 01, 2005 19:02
by Ceres
Hæ? Æ?
Har da vel ikke sagt noen ting jeg??? Nå tror jeg du hallusinerer Damien!

Posted: Thu Dec 01, 2005 19:44
by Terje
"Damien, tok du for mye Prozac Tran?"

mhm
Posted: Fri Dec 02, 2005 9:32
by ludde
fint det ikke bare er meg da, hehe
Jeg er ikke deppresiv, men kjeder meg forde. Er ikke lei meg og utafor, bare kjeder meg. Det er ikke ofte jeg har det slik, men når jeg har det slik kan jeg bare stirre inn i veggen i en time uten å klare å dra blikket vekk, høh. Men etter den timen er jeg full av ideer til alt mulig rart. Nesten som om jeg rebooter/oppdatere meg. Men skal tenke på lista di neste gang jeg ikke har noe å gjøre Ceres.
Det jeg vanligvis gjør når jeg ikke orker noe som bruker hjerneceller er å spille, se på tv, steke grandis, og spise grandis.
Når jeg derrimot har energien og hjernekapasiteten gjør jeg allt av det vanlige. Leie film, surfe wot sider, er kreativ på datan, skriver, finner på noe med dama, jobber, lager god mat, venner, osv osv.
Posted: Fri Dec 09, 2005 21:46
by Ayreon
Når jeg kjeder meg,
så spiller jeg data(noe som jeg ikke gjør ofte),
spiller trommer/gitar/klokkespill, hiver snøball med en kamerat hvis det er snø
setter meg foran dataen og hører på musikk(det gjør jeg ofte)
ser på tv
eller finner på noe med venner
Posted: Fri Dec 09, 2005 21:56
by DucKfish
Huff, kjedar meg noko kolosalt no....
Eg tykkjer d ikkje skulle ha vore lov å kjeda seg så heftig!!!!
Kan nokon hjelpe meg??
Posted: Fri Dec 09, 2005 22:19
by Terje
Posted: Sun Dec 11, 2005 18:34
by Loki
Kremt. Daily Show, ikkje Late Show.

Jon Stewart, ikkje David Letterman...
Og det arkivet er herrrrrleg.
