70 Medlemmer
Moderators: Lothair Mantelar, Sauegjeteren
Som sagt så har jeg en eller annen plass "mistet" to medlemmer, men jeg tror ikke det skulle ha så mye og si. Kanskje vi nå må gjøre noe statistikk på aktive medlemmer? Hehe...
Har ikke egentlig lite å gjøre, men det er deilig å gjøre noe annet på kvelden enn å sitte over bøkene! PCen er god å ha. Tok ikke så alt for lang tid da!
Har ikke egentlig lite å gjøre, men det er deilig å gjøre noe annet på kvelden enn å sitte over bøkene! PCen er god å ha. Tok ikke så alt for lang tid da!
-
Wolfbrother
- Den Fortapte

Wrigley VideoWolfbrother wrote:Hvilket forum da.....:
Einaste eg veit om.Wolfbrother wrote:er dette det eneste norske forumet om WOT:
Kjedeleg, men som sagt, ikkje uvanleg.Wolbrother wrote:Det er vel utrolig mange som har under 5 innleg...
Vi er kanskje bare to som skriver helt regelmessig - men vi er jo aktive for nok! (hehe... jeg og faile kan vel kanskje sies å være for aktive til tider også!)Ayreon wrote:Spesielt få aktive jenter. Bare 2-3 som skriver regelmessig.
Det er nok ikke uvanlig med en del inaktive medlemmer nei, er rimelig inaktiv på et par forum jeg også...
Jeg vet ikke om flere norske forum dedikert til WoT, men det er jo norske grupper blant annet på wotism.net og tarvalon.net (usikker på den siste, er ikke aktiv der selv).
-
Damien Frost
- Sitter

Vel, er vel noen forum jeg ikke er så veldig aktiv på jeg heller da. Er noen norske på TarValon.net. Da jeg var innom der første gangen, klikka jeg innom sida for folks om var der første gangen, å der kunne man finne en norsk oversettelse av "Velkommen til TarValon.net". Skvatt nesten litt da.. 
If you fell head first into a pigsty, you'd try to convince everybody you did it on purpose.
-Egwene al'Vere to Nynaeve al'Meara
er faktisk medlem der, men folk under 18 har tydeligvis ikke lov å poste der. fikk beskjed rett etter innlogging første gangen, at jeg kunne bli aktiv år jeg var over 18
litt pussig egentlig...
Loke: Odin, kvifor blir eg alltid med-offer for din svinaktig dårleg karma?
Odin: Min teori? Fordi du sparker svære, øksebærende sumerere i skrittet.
Odin: Min teori? Fordi du sparker svære, øksebærende sumerere i skrittet.
-
Wolfbrother
- Den Fortapte

-
Damien Frost
- Sitter

Tenkte på melde meg på der, men man måtte jo fylle ut begrunnelse å hele pakka, så jeg fant ut jeg skulle vente litt med den! Men den 18års grensa går nok på "modenhet", har titta litt der, å kan ikke huske å ha sett noe som er veldig "voksent". Men det kan da hende det er noen regler en eller anna plassen som bestemmer litt da. Finnes mange rare lover rundt omkring...
If you fell head first into a pigsty, you'd try to convince everybody you did it on purpose.