Konserttråden
Moderators: Lothair Mantelar, Sauegjeteren
-
Daughter of the Nine Moon
- Mørkefrende

Selv satt jeg inne på restauranten ved siden av Rockefeller og kikket misunnerlig ut på alle menneskene (derav store mengder av venneflokken) som skulle på konsert. Det så til å være en god konsert med tanke på alle de glisende fjesene jeg møtte på utsiden 
Du finner idioter over alt. På hele kloden.
Jeg sier ofte til meg selv: Malin, du er ikke alene.
Hva med ekornverdet?
Jeg sier ofte til meg selv: Malin, du er ikke alene.
Hva med ekornverdet?
Nå har jeg nettopp blitt spandert på en tur på Oslo Nye for å se West Side Story. (Passer kanskje ikke helt til topic, men ... ) Er det noen som har sett denne? Det er en musical basert på Shakespears Romeo og Juliet, men er satt i New York i "moderne" tid. Mye dansing og synging. Flinke folk, altså! Spesielt han som spilte den mannlige hovedrollen som Tony...
Urban tilværelse
Vi fikk billett til West Side Story i julegave fra jobben, men gav den bort. Er litt lei denslags. Men de som dro mente det var en bra forestilling.
Var forøvrig på Edderkoppen og så Tre raske menn i høst. Det kan absolutt anbefales. Det slo det meste av alt jeg har sett på norsk standup o.l.
Var forøvrig på Edderkoppen og så Tre raske menn i høst. Det kan absolutt anbefales. Det slo det meste av alt jeg har sett på norsk standup o.l.
Signatur:
Signaturen kan legges til i slutten på alle dine innlegg. Signaturer er bregrenset oppad til 255 tegn
Signaturen kan legges til i slutten på alle dine innlegg. Signaturer er bregrenset oppad til 255 tegn
Noen som sal i spektrum å se Guns'N'Roses 28. juni eller 8. juli??
Blei litt skuffa da jeg ikke fikk til den første konserten, men i dag ble det andre boller!! Er fullt klar om at det er et veldig svekka Guns som stiller opp, men tror pokker meg det blir konge uansett!
Blei litt skuffa da jeg ikke fikk til den første konserten, men i dag ble det andre boller!! Er fullt klar om at det er et veldig svekka Guns som stiller opp, men tror pokker meg det blir konge uansett!
Who's that riding into the sun.
Who's the man with the itchy gun.
Who's the man who kills for fun!
Psy-cho Dad. Psycho Dad. Psycho Dad!
He sleeps with a gun, but he loves his son.
Killed his wife 'cause she weighed a ton... Psycho Dad!
Jeg var nesten en religiøs G'n'R fan en gang i tiden. Det er jo noen år siden nå da. Jeg må bare få sakt at noe mer uintressant enn Axl Rose leker Guns finner jeg ikke. Skulle gjerne ha vært på konsert med Velvet Revolver derimot. Der befinner jo Slash, Duff og Matt seg. 
Signatur:
Skjønner hva du sier der, men er allikevel spent på hva Axl og de andre har å by på.. Jeg regner med at det er langt unna gammel Guns standard, men har aldri hørt noe av dem, så vi får se..Lotus wrote:Jeg var nesten en religiøs G'n'R fan en gang i tiden. Det er jo noen år siden nå da. Jeg må bare få sakt at noe mer uintressant enn Axl Rose leker Guns finner jeg ikke. Skulle gjerne ha vært på konsert med Velvet Revolver derimot. Der befinner jo Slash, Duff og Matt seg.
Who's that riding into the sun.
Jeg hater å høres så surmaget ut, men det var jo pga Axl at de fleste konsertene var en pine å høre på. Han har ikke "livestemme" for fem flate øre. Men det kan jo hende han har vært til sangpedagog da. Hva vet nå jeg.
PS: Jeg går jo fremdeles bananas når jeg opplever selv de værste dænsebænd-klonene som som prøver seg på Guns live (en smule overdrevent der kanskje). De gutta Axl har med seg kan da umulig være værre.
PS: Jeg går jo fremdeles bananas når jeg opplever selv de værste dænsebænd-klonene som som prøver seg på Guns live (en smule overdrevent der kanskje). De gutta Axl har med seg kan da umulig være værre.
Signatur:
Jeg også var på Topp 20, men bare seinere på kvelden. Var på peppes med skole-revy-gruppa, selv om jeg ikke er med der selv. De er så koselige. Så revyen 3 av 4 forestillinger. Åsså dro hele gjengen på topp 20. Det var endel liv der jaLieungh wrote:Jepp, og på fredag ver vi på Topp 20-dingsen på rådhusplassen. Jeje.
"Det er en usynlig homse på ryggen til Terje!"