Det går sikkert bra;)Moridin wrote:Jeg har et lite spørsmål om PC'en min før jeg blir med (for det skal jeg):
Du sa at det ikke var lov med kraftbrukere, men jeg lurte på om det er forbudt med folk som har blitt stillnet?
Hvis dette er lov har jeg nemlig en god ide til en biografi, argumentene mine for at dette skal være lov er som følger:
Han (for det skal være en mann) husker ingenting av at han kunne lede (hukomelsestap, mer om det i bio'n), men han vet at det er et savn som han ikke klarer å tilfredsstille (også mer om det i bio'n).
Han kommer IKKE til å bli helbredet under RP'et, fordiSå snart jeg har fått svar på spørsmålene mine er jeg klar til å delta, gleder meg!Spoiler
Nynaeve er jo den første som klarer det.
Den Store Jakten – OOC-tråd
Moderators: Lothair Mantelar, Sauegjeteren, Terje
-
madyhho
-
Damien Frost
- Sitter

-
Wolfbrother
- Den Fortapte

Fem stykker
Var ikke mange som gadd å bli med
Jeg er jo en av de da
Blir litt for mye å sette seg inn i nå etter som at vi har fem innleveringer å masse lekser for dagene 
Jeg er jo en av de da
For once you have tasted flight you will
walk the earth with your eyes turned skyward;
for there you have been,
and there you long to return.
walk the earth with your eyes turned skyward;
for there you have been,
and there you long to return.
-
Wolfbrother
- Den Fortapte

-
Terje
- Den Gjenfødte Dragen

Hmmm, ja, skal vi bare sett i gang, da?
Jeg foreslår at vi bare starter hver for oss, så kan vi heller samles senere, dersom noen ønsker det. (Madyhho foreslo vel noe liknende.)
Skal prøve å se om jeg klarer å skrive første post i dag. Hvis ikke, skal den forhåpentligvis være klar til i morra. Og for den saks skyld, hvis noen andre har lyst til å bare starte sin historie, er det jo ingenting i veien for det...
Jeg foreslår at vi bare starter hver for oss, så kan vi heller samles senere, dersom noen ønsker det. (Madyhho foreslo vel noe liknende.)
Skal prøve å se om jeg klarer å skrive første post i dag. Hvis ikke, skal den forhåpentligvis være klar til i morra. Og for den saks skyld, hvis noen andre har lyst til å bare starte sin historie, er det jo ingenting i veien for det...
"Vivo equidem vitamque extrema per omnia duco!"
- Verg., Aen., 3.315.
- Verg., Aen., 3.315.
-
Wolfbrother
- Den Fortapte

-
Terje
- Den Gjenfødte Dragen

Jeg har nå skrevet ferdig min første post. Jeg scrappa ideen om samstart, hvis ingen har noe i mot det. Det ble litt vanskelig når jeg ikke hadde oversikta over hva dere andre kunne tenke dere. Hvis det er noen som likevel kunne tenke seg å "skrive i gruppe", så er det bare å la deres karakter ta igjen min, så kan det bli ei ordning.
Vi trenger forøvrig ikke noe spesielt forum. Jeg lager ganske enkelt en tråd i "Generelt", så kan admins flytte tråden dit de helst vil ha den, "at their leisure."
(Min post inneholder, som dere vil legge merke til, voldsomt mye luft. Det er naturligvis ikke nødvendig å gå fullt så mye rundt grøten, hvis dere hverken har tid eller ork til å skrive sånn. Saga-stil er fullstendig tillatt.
)
Vi trenger forøvrig ikke noe spesielt forum. Jeg lager ganske enkelt en tråd i "Generelt", så kan admins flytte tråden dit de helst vil ha den, "at their leisure."
(Min post inneholder, som dere vil legge merke til, voldsomt mye luft. Det er naturligvis ikke nødvendig å gå fullt så mye rundt grøten, hvis dere hverken har tid eller ork til å skrive sånn. Saga-stil er fullstendig tillatt.
"Vivo equidem vitamque extrema per omnia duco!"
- Verg., Aen., 3.315.
- Verg., Aen., 3.315.
-
Damien Frost
- Sitter

Da er vi igang da!
:D
Men dere får tilgi meg om jeg ikke kommer med den første posten min med en gang. Se hvordan dere gjør det noen poster først, slik at jeg vet hvordan jeg skal gå fram..
Edit: Den kom visst nokså raskt den. Klarte ikke vente..
Men dere får tilgi meg om jeg ikke kommer med den første posten min med en gang. Se hvordan dere gjør det noen poster først, slik at jeg vet hvordan jeg skal gå fram..
Edit: Den kom visst nokså raskt den. Klarte ikke vente..
Last edited by Damien Frost on Mon Nov 14, 2005 22:08, edited 1 time in total.
If you fell head first into a pigsty, you'd try to convince everybody you did it on purpose.
-Egwene al'Vere to Nynaeve al'Meara
-Egwene al'Vere to Nynaeve al'Meara