Page 4 of 9
Posted: Fri Mar 17, 2006 19:59
by hansito
Artemis Fowl er en spennende bokserie som du bare MÅ lese en gang til.
Absolutt å anbefale.

Posted: Thu Mar 23, 2006 19:47
by DucKfish
Satt på biblioteket i gymmen i dag (er ikke helt frisk) og hadde ikke noe å gjøre, så jeg begynnte å lese litt i Artemis Fowl. Men et spørsmål, er den "gule" boka nr. 1? (Sikkert forskjellige farger, men jeg snakker i alle fall om pocket bøkene)
Posted: Thu Mar 23, 2006 19:51
by Sauegjeteren
1. Artemis Fowl
2. Artemis Fowl og Antarktismysteriet (eller noe sånt)
3. Artemis Fowl og Evighetskoden
4. Artemis Fowl-arkivet
5. Artemis Fowl og Opal- bedraget.
Og hvis det var samme versjon som min vil jeg tro du så på den første boka ja
Posted: Thu Mar 23, 2006 19:59
by DucKfish
Ok er det
der artemis og butler(?) prater med den fylliken og tar bilder av alle sidene i den lille boka eller noe sånn?
(jeg rakk ikke å komme så veldig langt

)
Posted: Thu Mar 23, 2006 20:02
by Faile
stemmer det veit du

Posted: Thu Mar 23, 2006 20:05
by Morten
$multr1ng wrote:er den "gule" boka nr. 1?
Ja.
Posted: Thu Mar 23, 2006 20:20
by DucKfish
Ok takker. Var litt usikker i begynnelsen...
Posted: Thu Mar 23, 2006 20:21
by Sauegjeteren
Les de bøkene fettring. Kjempegode bøker alle sammen. Selv om jeg ikke har lest Opal-bidraget har jeg forhåpninger til den.
Posted: Thu Mar 23, 2006 20:23
by Akira
Hvorfor kaller du han fettring?

Posted: Thu Mar 23, 2006 20:24
by Sauegjeteren
smult=fett
Og sirkel ville blitt så tungvint.
Posted: Thu Mar 23, 2006 20:29
by Akira
Sauegjeteren wrote:smult=fett
Og sirkel ville blitt så tungvint.
Veit jo at smult betyr fett, men hvorfor kaller du han det?
Posted: Thu Mar 23, 2006 20:29
by DucKfish
Hva hvordan kan dere kalle meg noe slikt?
pass dere eller så frityrkoker jeg dere hele bunten!!!!

Posted: Thu Mar 23, 2006 20:30
by Sauegjeteren
Du begynte fettring. Med å ta det nicket. Og litt avveksling må da til
Posted: Thu Mar 23, 2006 20:32
by DucKfish
HA.. hvem syns navnet mitt er kult??
Og du da ullgjeter tosk:P
(For alle som tror dette er en alvorlig diskusjon så er det ikke det (i alle fall ikke fra min side))
Posted: Thu Mar 23, 2006 21:00
by Rambomons
Har gått forbi disse bøkene uttallige ganger på biblioteket. For noen år siden var jeg ikke langt unna å låne første boka, men det ble det ikke noe av. Etter det har det egentlig ikke fristet å låne noen av disse bøkene. Vet ikke helt hvorfor.