Nå ble Lost ferdig i USA for noen uker siden, så nå må vi som laster ned vente helt til neste sesong begynner

Skal ikke røpe noe ang disse episodene.
Så nå er det 24 som gjelder, og siden jeg ikke laster ned disse, har jeg akkurat sett episode 12 på TV 2. Ikke les videre hvis du ikke har sett denne episoden... Spoiler...
Akkurat når jeg akkurat hadde funnet ut at 24 faktisk hadde blitt en god del dårligere med årene, når serien enda et klimaks. Dagens episode var intet annet enn fantastisk. Først ble jeg hoppende glad over at Erin Driscoll forlater serien, så blir en av favorittene Tony midlertidig ansatt som sjef for CTU, før det hele topper seg i de siste 10 sekundene (selvfølgelig) av episoden, da Tonys tidligere hustru Michelle spaserer inn for å ta over stillingen hans!
Tony kom som kjent i fengsel mot slutten av forrige sesong, etter at han overga seg til terroristene for å redde Michelle. Når Tony kom i fengsel og mistet jobben, dumpet Michelle han. Tony ble da selvfølgelig en arbeidsløs fyllik. Man kan derfor bare forestille seg hvordan det blir for han å jobbe under henne!