Page 4 of 5

Posted: Wed Jun 21, 2006 13:54
by Lieungh
Alle har jo fordommer uansett om de vil eller ikke. Det er naturlig. Men med mindre det er et livsmotto kan man jo prøve å se på folk uten å bestemme seg for om man liker vedkommende eller ikke basert på førsteinntrykk.

Må si jeg har fordommer mot folk som hører på køntri og trance. Og greier. Og Britney Spears, selvfølgelig.

Posted: Wed Jun 21, 2006 13:55
by Sauegjeteren
Country og trance ja. Det var to forskjellige genrer. Men trancefolk må jo helt klart mangle noen skruer.

Posted: Wed Jun 21, 2006 16:22
by Nynaeve
Men det er vel ingen som bare hører på trance? Jeg synes all trance-musikk høres rimelig lik ut.

Posted: Wed Jun 21, 2006 18:02
by Thomdril
Nynaeve wrote:Men det er vel ingen som bare hører på trance? Jeg synes all trance-musikk høres rimelig lik ut.
Må si meg ganske enig der.. Syns trance er utrolig irriterende å høre på faktisk.
Stemte forresten rock. Det er ingenting som kan måle seg med skikkelig bra rock! 8)

Posted: Wed Jun 21, 2006 20:28
by hansito
Thomdril wrote:
Nynaeve wrote:Men det er vel ingen som bare hører på trance? Jeg synes all trance-musikk høres rimelig lik ut.
Må si meg ganske enig der.. Syns trance er utrolig irriterende å høre på faktisk.
Stemte forresten rock. Det er ingenting som kan måle seg med skikkelig bra rock! 8)

Gutten sin, det :D

Posted: Thu Jun 22, 2006 8:20
by Sauegjeteren
Hvorfor er det en sjanger som heter "Rock/Hard Rock", "Prog rock/Metal" og en som heter "Metal"? Skulle tro man kunne droppe "Prog Rock/Metal" her. Men jeg skjønner meg ikke på musikk, så unnskyld hvis jeg prater tull.

Og en ting til. Hva står egentlig R&B for?

Posted: Thu Jun 22, 2006 10:55
by Shallis
Sauegjeteren wrote:
Og en ting til. Hva står egentlig R&B for?
Rythme & Blues :wink:

Posted: Sat Jun 24, 2006 15:23
by stefan_hoy
Stemte pop, selv om det egentlig er rock når jeg tenker meg om. Det er uansett close race mellom de to, og jeg syntes litt synd på pop som bare hadde fått to.. :P

Posted: Sun Jun 25, 2006 17:04
by Sauegjeteren
Det gjorde du ikke det, du så ikke resultatet før du hadde stemt. Tynn unnskyldning.

Posted: Sun Jun 25, 2006 18:21
by Moghedien
Det går jo ann å se resultatet før man stemmer da!

Posted: Sun Jun 25, 2006 18:23
by Sauegjeteren
Ikke på "hva er best av ASOSIAF og WOT".

Posted: Sun Jun 25, 2006 18:50
by Moghedien
Jo-o!

Posted: Sun Jun 25, 2006 19:17
by Ashaman
Er berre å vera avlogga når du sjekka det. Trur eg då.

Posted: Sun Jun 25, 2006 20:56
by Wolfbrother
Sauegjeteren wrote:Ikke på "hva er best av ASOSIAF og WOT".
Er da faktisk aSoIaF :roll:

Og jeg bruker hele tiden å se hva resultatet er før jeg stemmer. Pålogget.

Posted: Mon Jun 26, 2006 16:32
by Sauegjeteren
Jeg ser ikke resultatet før jeg stemmer likevel.

Men: Bare for å gi dere litt totalt uinteressant lesning kan jeg vel si min ærlige mening om sjangrene som er listet opp her. Eller? Næh. Orker ikke nå, får se om jeg tar det senere en gang. Dere skal også få si hva dere mener om det forskjellige :P