Page 4 of 4

Posted: Mon Dec 11, 2006 23:52
by Lothair Mantelar
Siri Sedai wrote:likte også filmen......som film, men jeg vet ikke om jeg synes det var så mye Bond ( kun de pene damene og kjolene minnet deg på at det faktisk var en Bond film)
Jeg synes Bond skal ha litt duppeditter og litt romskip og litt sånn... :D og den slutta trist da...snufs!!!
Ja! La oss gi Craig en masse science fiction utstyr slik at filmen og handlingen blir helt utrolig ( i ordets rette forstand ) og latterlig. Det hadde vært konge, det!

:roll:

Um... Bare de pene damene? Ingenting er "bare" med Eva Green, og hvis det hadde vært "noe" "bare" med henne, hadde det vært enda bedre. :P

Jeg kan ikke si meg enig med at Casino Royale ikke minnet meg om Bond. Ok, den minnet meg ikke spesielt om de seneres år fadese bond-filmer, men jeg for min del synes det er et pluss. Jeg er rar sånn sett...

Posted: Wed Dec 13, 2006 23:41
by Yawron
Den er da virkelig god, beste siden Goldfinger. Daniel Craig hever nivået på Bond, jeg trodde MI serien hadde tatt over det markedet nå.
Brosnan lignet kanskje mer på Bond, men Craig utstråler Bond. Får frysninger på slutten:
"My name is Bond, James Bond"

Posted: Thu Dec 14, 2006 8:52
by Kjetil
Jeg savnet ikke duppedittene, selv om jeg synes det var det tøffeste med Bond når jeg var yngre. John Cleese syns jeg heller ikke klarte å erstatte den gamle Q.

Eva Green var grei nok, men fantastisk? Neh, Bondpiker blir aldri mer enn eyecandy, og hun var kun gjennomsnittlig.

Posted: Sat Dec 16, 2006 10:58
by Ceres
Enig, likte ikke EG saa godt jeg heller.

Har forresten vaert paa museum her i India i det siste. Sett bilen Bond brukte i Octopussy. Hehe... Naar vi kommer hjem skal det arrangeres en bondkveld. Gleder meg.

Posted: Fri Dec 29, 2006 21:56
by Shnuppsa
Jeg så filmen i går.. Den var bare så bra! Men synd med bilen han kresja da hu dama ble "kidnappet" og lagt midt i veien.. :(

Posted: Tue Jan 02, 2007 16:36
by Stefan
Virker som om Eva Green og Daniel Craig liker å jobbe sammen, ser på imdb at de skal spille mot hverandre i filmatiseringen av fantasyboka til Philip Pullman - His Dark Materials: The Golden Compass.

Edit: Ser nå at dette allerede er nevnt i tråden om Den Mørke Materien.

Posted: Tue Jan 02, 2007 17:59
by Akira
Den beste Bond-filmen så langt mener jeg. Likte at han var litt mer sympatisk og emosjonell, og ikke så forbanna mannssjåvinistisk. Parkour-scenen i begynnelsen av filmen må være en av de beste jeg har sett, helt rått altså.