Robert Jordan er død

Diskuter nyheter, rykter og annet som er WoT relatert

Moderators: Lothair Mantelar, Sauegjeteren

Sisnera
Sitter
Sitter

Post by Sisnera »

Vil gjerne føyes til brevet, men sliter litt med å gi fult navn. Hvem skal skrive det?
Som vann til tørst strupe
davram bashere
Sitter
Sitter
Location: Tellus, tredje planet fra sola. Ja, den forrurensa søppeldynga. Du vet hvor det er? Flott!

Post by davram bashere »

Lotta jobber med det. Det er vel ikke nødvendig å føye på fult navn, for de som ikke vil det. Nicket eller et fornavn holder. Poenget med brevet er å vise at vi er flere som står samlet om en kondolanse, og å på den måten være litt mer, øhmmm, mer.
Mia ayende, Moderator! Caballein misain ye! Inde muaghde Moderator misain ye! Mia ayende!
Sisnera
Sitter
Sitter

Post by Sisnera »

Er helt enig der. Men må da si at Nicket syns jeg at er litt tamt, siden jeg syns det virker som man da ikke engasjer, eller tør vise hva man føler/mener for omverdenen.

Men ville insjenalene funket? ( Det ordet slet jeg med)

Vis man heter Jon Hansen, så kan man skrive under med JH?
davram bashere
Sitter
Sitter
Location: Tellus, tredje planet fra sola. Ja, den forrurensa søppeldynga. Du vet hvor det er? Flott!

Post by davram bashere »

Initialene.

Tror det skal gå helt greit. Det viktigste er vel å støtte opp om brevet.
Mia ayende, Moderator! Caballein misain ye! Inde muaghde Moderator misain ye! Mia ayende!
Sisnera
Sitter
Sitter

Post by Sisnera »

Jo, det er nok det. Og brevet støtter jeg 100% :D
Meister Hæ?
Trollok
Trollok

Post by Meister Hæ? »

All ære til Jordan.

Eg skal no lesa tidshjulet att i anledning bortgongen.

Før opp Å. Kvitne på lista.
stefan_hoy
Den Fortapte
Den Fortapte

Post by stefan_hoy »

Når jeg tenker meg om, er det kanskje ikke så dumt å signere med brukernavn. Det er tross alt her på 'hjulet vi har dannet grunnlaget for å sende i vei en felles hilsen, så hvorfor ikke signere med samme underskrift som vi bruker her?

Betyr kanskje ikke så mye fra eller til, men.
..ellers kan De kalle meg Hoy.
Sisnera
Sitter
Sitter

Post by Sisnera »

Tja, Jeg syns liksom at Nicket er litt upersonlig jeg da.

Det er som om det du har underskrevet er noe du ikke vil at omverdenen skal få vite at du har undertegnet. Som om du er redd for at venner, familie og bekjente skal finne det ut.

Navnet eller Initialene viser at du står for det, og bryr deg ikke om å vise det.
Sauegjeteren
Sauegjeter
Sauegjeter

Post by Sauegjeteren »

Ellers kan det være et alternativ å signere med begge deler, selv om jeg personlig ikke er for det.
Moiraine vet svært mye, sauegjeter.
Ninin
Hengiven
Hengiven

Post by Ninin »

Sisnera wrote:Er helt enig der. Men må da si at Nicket syns jeg at er litt tamt, siden jeg syns det virker som man da ikke engasjer, eller tør vise hva man føler/mener for omverdenen.

Men ville insjenalene funket? ( Det ordet slet jeg med)

Vis man heter Jon Hansen, så kan man skrive under med JH?
Du kunne jo gått for John H. også, med mindre du er den eneste med fornavnet "John" da, eller er den eneste John med H som etternavn (Nå er jo dette et eksempel da)
Sisnera
Sitter
Sitter

Post by Sisnera »

Det kunne jo alltids ha fungert. Poenget mitt er at jeg syns Nicket er for upersonlig, og Fult navn er, tja ikke for personlig, men jeg ser det som et problem å gi det til en vilt fremmed som skriver et brev i mitt navn.

Men uansett en mellomting er vel det jeg er for.
Ashaman
M’hael
M’hael

Post by Ashaman »

Kvil i fred RJ.

Har ikkje sett noko på nett før no, og må seie eg blei særdeles rysta og trist når eg såg tittelen på denne tråden.

Må også seie at det er bra me får til eit brev, eg slenger meg på med ei gong!

Nok ei gong, kvil ifred James Oliver Rigney JR. Måtte du finne vatn og skygge når du vaknar opp fra Drømmen.
"There's always another battle. I suppose that will be the case until the whole world turns Tinkers"
- Davram Bashere
Al'Tore
Trollok
Trollok

Post by Al'Tore »

:cry:
Var inne på bloggen kvelden før og leste at han hadde fortalt hele historien til Harriet og fetteren. Utrolig sterkt å få vite at han sovnet inn natten etter.

Takk Robert Jordan for et fantastisk eventyr i et enda mer fantastisk univers. Hvil i fred.
Wolfbrother
Den Fortapte
Den Fortapte

Post by Wolfbrother »

Jaja det var veldig synd, men ikke helt uventet.
Er naturligvis med på et brev.
For once you have tasted flight you will
walk the earth with your eyes turned skyward;
for there you have been,
and there you long to return.
Cuilpantiel
Trollok
Trollok

Post by Cuilpantiel »

Registrerte meg nettopp på dette forumet, kjenner et av de andre medlemmene her, og da jeg hørte at dere planla å sende et brev, følte jeg for å bidra ved å skrive meg opp jeg også.

Bøkene til Jordan har betydd utrolig mye for meg, som jeg vet de har for mange andre også. Det er virkelig helt tragisk at jeg ikke fikk vite om Jordans død før i kveld, men jeg er glad det ikke gikk lenger tid i det minste.

Så, jeg kunne godt tenke meg å skrive meg opp, om det blir noe av dette brevet.
Post Reply