Robert Jordan er død
Moderators: Lothair Mantelar, Sauegjeteren
-
davram bashere
- Sitter

- Location: Tellus, tredje planet fra sola. Ja, den forrurensa søppeldynga. Du vet hvor det er? Flott!
Lotta jobber med det. Det er vel ikke nødvendig å føye på fult navn, for de som ikke vil det. Nicket eller et fornavn holder. Poenget med brevet er å vise at vi er flere som står samlet om en kondolanse, og å på den måten være litt mer, øhmmm, mer.
Mia ayende, Moderator! Caballein misain ye! Inde muaghde Moderator misain ye! Mia ayende!
Er helt enig der. Men må da si at Nicket syns jeg at er litt tamt, siden jeg syns det virker som man da ikke engasjer, eller tør vise hva man føler/mener for omverdenen.
Men ville insjenalene funket? ( Det ordet slet jeg med)
Vis man heter Jon Hansen, så kan man skrive under med JH?
Som vann til tørst strupe
-
davram bashere
- Sitter

- Location: Tellus, tredje planet fra sola. Ja, den forrurensa søppeldynga. Du vet hvor det er? Flott!
-
Meister Hæ?
- Trollok

-
stefan_hoy
- Den Fortapte

Når jeg tenker meg om, er det kanskje ikke så dumt å signere med brukernavn. Det er tross alt her på 'hjulet vi har dannet grunnlaget for å sende i vei en felles hilsen, så hvorfor ikke signere med samme underskrift som vi bruker her?
Betyr kanskje ikke så mye fra eller til, men.
Betyr kanskje ikke så mye fra eller til, men.
..ellers kan De kalle meg Hoy.
Tja, Jeg syns liksom at Nicket er litt upersonlig jeg da.
Det er som om det du har underskrevet er noe du ikke vil at omverdenen skal få vite at du har undertegnet. Som om du er redd for at venner, familie og bekjente skal finne det ut.
Navnet eller Initialene viser at du står for det, og bryr deg ikke om å vise det.
Det er som om det du har underskrevet er noe du ikke vil at omverdenen skal få vite at du har undertegnet. Som om du er redd for at venner, familie og bekjente skal finne det ut.
Navnet eller Initialene viser at du står for det, og bryr deg ikke om å vise det.
Som vann til tørst strupe
-
Sauegjeteren
- Sauegjeter

Du kunne jo gått for John H. også, med mindre du er den eneste med fornavnet "John" da, eller er den eneste John med H som etternavn (Nå er jo dette et eksempel da)Sisnera wrote:Er helt enig der. Men må da si at Nicket syns jeg at er litt tamt, siden jeg syns det virker som man da ikke engasjer, eller tør vise hva man føler/mener for omverdenen.
Kvil i fred RJ.
Har ikkje sett noko på nett før no, og må seie eg blei særdeles rysta og trist når eg såg tittelen på denne tråden.
Må også seie at det er bra me får til eit brev, eg slenger meg på med ei gong!
Nok ei gong, kvil ifred James Oliver Rigney JR. Måtte du finne vatn og skygge når du vaknar opp fra Drømmen.
Har ikkje sett noko på nett før no, og må seie eg blei særdeles rysta og trist når eg såg tittelen på denne tråden.
Må også seie at det er bra me får til eit brev, eg slenger meg på med ei gong!
Nok ei gong, kvil ifred James Oliver Rigney JR. Måtte du finne vatn og skygge når du vaknar opp fra Drømmen.
"There's always another battle. I suppose that will be the case until the whole world turns Tinkers"
- Davram Bashere
- Davram Bashere
Var inne på bloggen kvelden før og leste at han hadde fortalt hele historien til Harriet og fetteren. Utrolig sterkt å få vite at han sovnet inn natten etter.
Takk Robert Jordan for et fantastisk eventyr i et enda mer fantastisk univers. Hvil i fred.
-
Wolfbrother
- Den Fortapte

-
Cuilpantiel
- Trollok

Registrerte meg nettopp på dette forumet, kjenner et av de andre medlemmene her, og da jeg hørte at dere planla å sende et brev, følte jeg for å bidra ved å skrive meg opp jeg også.
Bøkene til Jordan har betydd utrolig mye for meg, som jeg vet de har for mange andre også. Det er virkelig helt tragisk at jeg ikke fikk vite om Jordans død før i kveld, men jeg er glad det ikke gikk lenger tid i det minste.
Så, jeg kunne godt tenke meg å skrive meg opp, om det blir noe av dette brevet.
Bøkene til Jordan har betydd utrolig mye for meg, som jeg vet de har for mange andre også. Det er virkelig helt tragisk at jeg ikke fikk vite om Jordans død før i kveld, men jeg er glad det ikke gikk lenger tid i det minste.
Så, jeg kunne godt tenke meg å skrive meg opp, om det blir noe av dette brevet.