Småprat garantert useriøst!
Moderators: Lothair Mantelar, Sauegjeteren
-
Lothair Mantelar
- Kaptein-General

- Location: Østenfor Nord og Vestenfor Sør, og om natten gjemmer jeg meg bak din dør.
Ifølge farsslekta mi fra Søgne så er Vennesla mer sammenlignbart med et sted litt lengre sør på kroppen, midt mellom to runde fjelltopper. Men slikt tar vi selvsagt ikke alvorlig
Pilsen kan vi derimot godt enes om.
Pilsen kan vi derimot godt enes om.
But neither the conductress nor the passengers were amazed by the most important thing of all, namely, that a cat was not merely getting on a streetcar, which wasn't so bad, but that he intended to pay his fare! - Mikhail Bulgakov
-
Terje
- Den Gjenfødte Dragen

Pils. ^^
Apropos, jeg var ute og ble drukket under bordet av Faile i går, hvilket var veldig hyggelig, med unntak av at jeg hadde latinforelesning i dag tidlig og at jeg blir veldig, veldig, vedlig bakfull. Og at jenta har tåleevne som en bryggesjauer etter alle de åra med rugby og rubgyfesting. Uansett, Lotta, emnet deg kom på banen, og det var vid enighet om at du må si fra neste gang du er i byen og har en kveld til litt pilsing.
Hvilket vel forsåvidt gjelder alle andre gamle kjente, også.
Apropos, jeg var ute og ble drukket under bordet av Faile i går, hvilket var veldig hyggelig, med unntak av at jeg hadde latinforelesning i dag tidlig og at jeg blir veldig, veldig, vedlig bakfull. Og at jenta har tåleevne som en bryggesjauer etter alle de åra med rugby og rubgyfesting. Uansett, Lotta, emnet deg kom på banen, og det var vid enighet om at du må si fra neste gang du er i byen og har en kveld til litt pilsing.
Hvilket vel forsåvidt gjelder alle andre gamle kjente, også.
"Vivo equidem vitamque extrema per omnia duco!"
- Verg., Aen., 3.315.
- Verg., Aen., 3.315.
-
Lothair Mantelar
- Kaptein-General

- Location: Østenfor Nord og Vestenfor Sør, og om natten gjemmer jeg meg bak din dør.
Har skumle planer om å legge neste studieår til bartebyen, så du får holde Dahlsen kald til den tid 
But neither the conductress nor the passengers were amazed by the most important thing of all, namely, that a cat was not merely getting on a streetcar, which wasn't so bad, but that he intended to pay his fare! - Mikhail Bulgakov
-
Mierin Eronaile
- Sitter

-
Terje
- Den Gjenfødte Dragen

Yay! \o/Lothair Mantelar wrote:Har skumle planer om å legge neste studieår til bartebyen, så du får holde Dahlsen kald til den tid
Hva sysler du med i år, forresten?
Mierin: Bare hold deg unna psykologien, med mindre du er lidenskapelig interessert. Latterlige antall studenter der hvert år, selv om det har gått litt ned siden de hadde omtrent tusen i 2003 eller deromkring...
- Verg., Aen., 3.315.
- Verg., Aen., 3.315.
-
Mierin Eronaile
- Sitter

Jeg er ganske interessert i psykologi egentlig. Jeg vil heller ta det i oslo, men jeg vil til trondheim. Kanskje jeg bare driter i Norge og går på kunstakademi i utlandet et år eller noe. Firenze hadde vært bra.
Men nå skal jeg på vors, og deretter ut på Blå.
Kos dere videre på lørdagskvelden!
Men nå skal jeg på vors, og deretter ut på Blå.
Kos dere videre på lørdagskvelden!
lolzi
-
Lothair Mantelar
- Kaptein-General

Jeg tar noen småfag på Blindern, blant annet nyere norsk historie og nordisk litteratur. Bare for skøy, you know.
-
Mierin Eronaile
- Sitter

-
Rodel Ituralde
- Hengiven

Kremt. Jeg vil nå si du overdriver min alkoholtoleranse en smule her. Eller at du egentlig gjør narr av den... Du var kanskje bakfull på latinforelesning, men jeg våkna på sofaen heime med en bekjent, bakfull som faen, etter et ganske så heftig nach med store mengder rom. Du skal ha for at du faktisk kom deg på forelesning. Jeg lå ubrukelig fyllesjuk resten av dagen... Men koselig var det nå uansett ^^Terje wrote:Pils. ^^
Apropos, jeg var ute og ble drukket under bordet av Faile i går, hvilket var veldig hyggelig, med unntak av at jeg hadde latinforelesning i dag tidlig og at jeg blir veldig, veldig, vedlig bakfull. Og at jenta har tåleevne som en bryggesjauer etter alle de åra med rugby og rubgyfesting.
Japp. Lotta, det er ikke valgfritt engang!Terje wrote: Uansett, Lotta, emnet deg kom på banen, og det var vid enighet om at du må si fra neste gang du er i byen og har en kveld til litt pilsing.
Loke: Odin, kvifor blir eg alltid med-offer for din svinaktig dårleg karma?
Odin: Min teori? Fordi du sparker svære, øksebærende sumerere i skrittet.
Odin: Min teori? Fordi du sparker svære, øksebærende sumerere i skrittet.
-
Asphyxiate
- Den Fortapte

Er det fortsatt han konspirasjonsfyren og han gamlingen med pp med bare bilder som er forelesere fortsatt i nyere norsk historie (du vil mest trolig bare ha hatt konspirasjonsfyren til nå, men)?Lothair Mantelar wrote:Jeg tar noen småfag på Blindern, blant annet nyere norsk historie og nordisk litteratur. Bare for skøy, you know.
Manbearpig
-
Terje
- Den Gjenfødte Dragen

Nyere norsk historie... brrrr. Høres ut som et Kjeldstadlid-fag. Men det var kjedelige valg, Lotta! De fleste jeg kjenner på Blindern tar sånt som Klassisk Retorikk, Akkadisk I eller II, Tro og Vantro i Senantikken, og andre morsomme ting, og så sitter du der og tar kjipe ting som du til og med kan få tatt på "Universitetet" i Stavanger? Boooo! for ikke å gripe mulighetene mens du har dem, dude!Lothair Mantelar wrote:Jeg tar noen småfag på Blindern, blant annet nyere norsk historie og nordisk litteratur. Bare for skøy, you know.
Mierin: Kremt, det var vel mest mine fordommer mot psykologien som kom opp i dagen, der. Beklager. Men hvis du liker psykologi er det i alle fall et ganske stort miljø her, så sannsynligheten for å måtte havne i selskap med en skokk dritkjedelige berter er ganske liten. Dessuten er miljøet for utviklingspsykologi ganske bra her, så hvis du liker den typen ting, så...
Koselig var det, men mens du fortsatt var i form til videre fest, med påfølgende rom og nach, hadde jeg gått i dørken hvis jeg hadde tatt én ynkelig liten pils til. Faktisk satt jeg med hetta på frakken over hodet og småsang til meg selv på bussen hjem, som en annen psyko.Kremt. Jeg vil nå si du overdriver min alkoholtoleranse en smule her. Eller at du egentlig gjør narr av den... Du var kanskje bakfull på latinforelesning, men jeg våkna på sofaen heime med en bekjent, bakfull som faen, etter et ganske så heftig nach med store mengder rom. Du skal ha for at du faktisk kom deg på forelesning. Jeg lå ubrukelig fyllesjuk resten av dagen... Men koselig var det nå uansett ^^
Ergo referanser til toleransen din.
Last edited by Terje on Fri Jan 22, 2010 17:53, edited 1 time in total.
- Verg., Aen., 3.315.
- Verg., Aen., 3.315.