Konserttråden
Moderators: Lothair Mantelar, Sauegjeteren
Hvis det er noen som er interessert i klassisk musikk-konsert:
Konsert i Grieghallen store sal, Bergen søndag 13. august kl. 1700.
Jeg skal spille der
Så da er det jo klart folk må komme. Jeg kan love en super konsert. Det er Norsk Ungdoms Symfoni Orkester (NUSO) som skal spille, og alle er plukket ut gjennom prøvespilling.
Konsert i Grieghallen store sal, Bergen søndag 13. august kl. 1700.
Jeg skal spille der
Don't have sex. You'll get pregnant and die!
Ja, da var det på tide å ta opp denne igjen..
Noen som var på en av GN'R konsertene som var? Jeg var der 8. juli, og ble faktisk positivt overraska. Det var virkelig trøkk i stemmen til Axl, mens resten av bandet klarte seg ganske bra. Morsomt å se at også gode gamle Izzy Stradlin dukket opp og dro et par fine på gitaren!!
Noen som var på en av GN'R konsertene som var? Jeg var der 8. juli, og ble faktisk positivt overraska. Det var virkelig trøkk i stemmen til Axl, mens resten av bandet klarte seg ganske bra. Morsomt å se at også gode gamle Izzy Stradlin dukket opp og dro et par fine på gitaren!!
Who's that riding into the sun.
Who's the man with the itchy gun.
Who's the man who kills for fun!
Psy-cho Dad. Psycho Dad. Psycho Dad!
He sleeps with a gun, but he loves his son.
Killed his wife 'cause she weighed a ton... Psycho Dad!
Who's the man with the itchy gun.
Who's the man who kills for fun!
Psy-cho Dad. Psycho Dad. Psycho Dad!
He sleeps with a gun, but he loves his son.
Killed his wife 'cause she weighed a ton... Psycho Dad!
-
Siri Sedai
- Den Eldste

Muse konserten på Quart var grei. Flott musikk og godt publikum. Terningkast: nesten 5!!!
De kunne hatt fler bandmedlemmer og da litt mindre på tape. De var 3 (til tider 4) på scenen og bare en av dem hadde publikumstekke. Men da pirker jeg, jeg koste meg jeg selv om det var litt få fra woodstockgenerasjonen der!!
ellers var på Hammerfall i fjor høst, men det er jo lenge siden, så han som spurte om det har sikkert lest om den. ( terningkast 4 hammerfall, 4,5 Stratovarius) Den bass-soloen......
De kunne hatt fler bandmedlemmer og da litt mindre på tape. De var 3 (til tider 4) på scenen og bare en av dem hadde publikumstekke. Men da pirker jeg, jeg koste meg jeg selv om det var litt få fra woodstockgenerasjonen der!!
ellers var på Hammerfall i fjor høst, men det er jo lenge siden, så han som spurte om det har sikkert lest om den. ( terningkast 4 hammerfall, 4,5 Stratovarius) Den bass-soloen......
-
Terje
- Den Gjenfødte Dragen

Var på en av de første konsertene i Di Derres avskjedsturné for noen uker siden. Jeg hadde aldri forestilt meg at de var så gode live, som det de faktisk var. Skal mye til å toppe denne, tror jeg...
http://www.rbnett.no/apps/pbcs.dll/arti ... 09/CUPQUIZ
"Vivo equidem vitamque extrema per omnia duco!"
- Verg., Aen., 3.315.
- Verg., Aen., 3.315.
Kaizers topper hva som helst, når som helst!Terje wrote:Skal mye til å toppe denne, tror jeg...
I believe in the Golden Rule. The man with the gold...rules.
"Makt er den eneste lyst man ikke blir lei av." -Oscar Wilde
"Makt er den eneste lyst man ikke blir lei av." -Oscar Wilde
-
Siri Sedai
- Den Eldste

Ja Kaizers er rått. Enig i det. Noen som toppa dem var Nightwish m/ Tarja. Maken til konserter som når de var på sitt beste finnes neppe.Princess wrote:[
Kaizers topper hva som helst, når som helst!
Alle 5 var scenepersonligheter. Tarja har karisma som matcher verdensartister og vel så det. (har desverre slutta i Nightwish)Kom litt an på scene/bygning, men når de kjørte full pakke på effekter, med pyro, konfetti og fossefall med lyseffekter (tuller ikke), avslutning med fyrverkeri timet etter musikken, og musikken i en klasse for seg...ja da blir det ikke bedre!
Fant du undulatene forresten.... min datters stakk igår!