The Punisher

For deg som har noe annet på hjertet

Moderators: Lothair Mantelar, Sauegjeteren

Simen
Ta’veren
Ta’veren

Post by Simen »

Fra wikipedia:

(...) John Travolta as Howard Saint (though it is unknown how the character will be brought back, as he almost certainly died in the first film)

Skal vel litt til for at han overlevde ja. Ble han ikke skutt, og dratt bak på en bil som kjørte inn på en parkeringsplass som eksploderte noe voldsomt?
Kneel and swear to the Ta'veren, or you will be knelt.
Ashaman
M’hael
M’hael

Post by Ashaman »

Man ser vell aldri at han dør helt?
Men han er på parkeringsplassen som går i lufta.

*slå på video og skjekker*

Edit:

Ok, oppsummering:

Howard Saint blir skutt i brystregionen, ligger og frir seg i smerte en stund, blir bundet til en bil, bilen får en granat festet til seg. Så settes bilen i fri, og ruller inn i en parkeringsplass der nesten alle bilene begynner å eksplodere. Howard tar fyr, og dras i tillegg gjennom et helvete av flammer. Granaten på bilen eksploderer, og hele parkeringsplassen er et hav av flammer.

Dersom ikke Saints har samme overlevelsesegenskaper som Frank (aka, the punisher) så vil jeg si det er rimelig liten sjangs for å overleve!
"There's always another battle. I suppose that will be the case until the whole world turns Tinkers"
- Davram Bashere
Loki
Nae’blis
Nae’blis

Post by Loki »

Forresten, folkens, Seriehuset er endeleg ute med "Velkommen tilbake, Frank" del 3 av 4 etter halvanna års forsinkelse. Denne serien er tydeleg ein av "Punisher"-filmens store inspirasjonskjelder, og så langt anbefalar eg den. Trur det går rimeleg greit å komme inn i historia sjølv om det er del 3/4, òg.
Obdormio wrote:Eg må stå opp og gå på skulen i morgon.
Det veit eg slett ikkje om eg er mentalt førebudd på.
WoTle wrote:Meir av dette og mindre av Lan som pissar medan Alanna ser på, takk!
Asphyxiate wrote: #justice4Glûg!!
Terje
Den Gjenfødte Dragen
Den Gjenfødte Dragen

Post by Terje »

Kjøpte den på torsdag, men har ikke fått lest den ennå. Tenkte jeg skulle få sjekka om det virkelig var fortsettelsa på det jeg begynte å kjøpe sommeren 2004. Noe jeg slipper nå. (Takk for det, Loki! :D) Men tror uansett at jeg skal lese de foregående igjen før jeg leser #3. Gleder meg som en unge til å lese om min fordums helt, ført i pennen av to av mine favoritttegneseriefolk (Ennis og Dillon). :D
"Vivo equidem vitamque extrema per omnia duco!"
- Verg., Aen., 3.315.
Loki
Nae’blis
Nae’blis

Post by Loki »

Må forresten nett advare folk, kan jo vere relativt unge lesere her: "Punisher" er ikkje "Spider-man", "Punisher" er rått. Her er det lemlestelser og tortur og stabler med lik så det tyter overalt. ;D

For å sei det sånn, normal-versjonen av "Punisher" er omtrent like koseleg som Frank Miller-versjonen av "Batman"...

Og ingen årsak. Har venta i, bokstaveleg talt, år på at Seriehuset skulle få utgitt Punisher #3 og Marvel Superheltene #9, og så skjedde det jommen til slutt! Berre dei fullfører DareDevils Underboss-følgjetong òg no, så kan eg nesten tilgi dei all ventinga. :D
Obdormio wrote:Eg må stå opp og gå på skulen i morgon.
Det veit eg slett ikkje om eg er mentalt førebudd på.
WoTle wrote:Meir av dette og mindre av Lan som pissar medan Alanna ser på, takk!
Asphyxiate wrote: #justice4Glûg!!
Post Reply