Hva leser du for tiden?
Moderators: Lothair Mantelar, Sauegjeteren, Loki
Det eg sikta til - utover ein meir generell og uspesifikk kjensle - var at Kerr slik eg hugsar henne ligg ein stad mellom Goodkinds brutalrealisme, om ein kan kalle det det, og Martins politiske realisme, samtidig som ho beveger seg litt fram og tilbake mellom Martins gråsoneliggende moralske grenser og Goodkinds klarere svart/kvite (i samanheng med det eg sa om brutalrealisme - det er eit kjenneteikn hjå Goodkind at han dytter lesarens grenser for kva ein god karakter kan gjere av fæle ting og fortsatt kallest for ein tydeleg, einsidig god karakter). Magi, som du nemner, er nok eit element, den fysiske anerkjennelsen og disiplinen som krevest av magikerene hjå Kerr føler eg gir paralleller til Goodkind som forbinder magiske, tillærte evner med store smerteprøver, og det "avmagifiserte" samfunnet som omgir historia går meir i retning av Martins realistiske føydalsamfunn der penger, menn og land er dei mest sentrale maktsentrene, ikkje gudar, elementalbeherskelse og magiske objekter.
Men klart, du kan nytte mange andre som døme enn dei to - det var berre dei to som umiddelbart slo meg når eg forsøkte sette ord på kva eg hugsa om hennar måte å skrive på.
Men klart, du kan nytte mange andre som døme enn dei to - det var berre dei to som umiddelbart slo meg når eg forsøkte sette ord på kva eg hugsa om hennar måte å skrive på.
Obdormio wrote:Eg må stå opp og gå på skulen i morgon.
Det veit eg slett ikkje om eg er mentalt førebudd på.
WoTle wrote:Meir av dette og mindre av Lan som pissar medan Alanna ser på, takk!
Asphyxiate wrote: #justice4Glûg!!
Heh, nei, sist eg leste Kerr var i niendeklasse på ungdomsskulen, om eg hugsar rett. Altså for mellom seks og sju år sidan...
WoTle wrote:Meir av dette og mindre av Lan som pissar medan Alanna ser på, takk!
Har begynnt å lese Skumringen Korsvei nå, og skal fortsette på KoD etter på. Da får jeg endelig lest resten av serien! Skal bli godt å ikke være redd for å lese noen av postene på forumet!
"There's always another battle. I suppose that will be the case until the whole world turns Tinkers"
- Davram Bashere
- Davram Bashere
-
Damien Frost
- Sitter

Ser frem til det jeg også Ashaman, men er nok noen bøker igjen til den tid. Har starta på FoH jeg nå da, og er nå halvveis. Godt å slippe litt skole slik at man får lest litt. 
If you fell head first into a pigsty, you'd try to convince everybody you did it on purpose.
-Egwene al'Vere to Nynaeve al'Meara
-Egwene al'Vere to Nynaeve al'Meara
"Bibelen 2" er veldig treffende og skummelt samfunnsavkledende, og til tider veldig morosam. Men den er hakket for melankolsk og alvorleg til at eg vil klassifisere den som ein av dei morsomste bøkene eg har lese.
"Dette har hendt"-kapittelet, som Are altså las på julafta ja, er eit av få unntak, det er heller vittig og lett i tonen.
Men eg sverger til Nærum. "Norsk litteraturhistorie fritt etter hukommelsen" er den utan tvil mest morosame norske boka eg har lese, antakeleg den mestmorosame boka eg har lese punktum. Og eg har lese ein heil del Pratchett og Adams. Så er det klart.
Kalvø er nok kongen, men Nærum er keiser, president og pave.
"Dette har hendt"-kapittelet, som Are altså las på julafta ja, er eit av få unntak, det er heller vittig og lett i tonen.
Men eg sverger til Nærum. "Norsk litteraturhistorie fritt etter hukommelsen" er den utan tvil mest morosame norske boka eg har lese, antakeleg den mestmorosame boka eg har lese punktum. Og eg har lese ein heil del Pratchett og Adams. Så er det klart.
Kalvø er nok kongen, men Nærum er keiser, president og pave.
fikk med meg det ja...Stefan wrote:Kalvø hadde forresten høytlesning fra den på julaften.
Loke: Odin, kvifor blir eg alltid med-offer for din svinaktig dårleg karma?
Odin: Min teori? Fordi du sparker svære, øksebærende sumerere i skrittet.
Odin: Min teori? Fordi du sparker svære, øksebærende sumerere i skrittet.
-
Damien Frost
- Sitter

Les for tida Babylon 5-boka "To Dream in the City of Sorrows" , den einaste av dei talrike B5-bøkene som ein B5-fanatiker eg kjenner følte kunne anbefalast. Så langt er den bra, nøster opp ei rekke lause trådar frå tv-serien på ein god måte. (For dei som har sett serien omhandlar den Jeffrey Sinclairs trening som Ranger One på Minbar, hans forhald til Catherine Sakai og Marcus Cole sitt val om å bli ein Ranger)
Tipper at butikker som Outland og Avalon har litt ståande i hyllene. Og vanlege bokhandlar kan sikkert bestille enkelttitlar til deg sjølv om dei ikkje har dei inne.