Page 5 of 14
Posted: Sat Jan 28, 2006 20:32
by Terje
Ikke direkte kongelig - det er vel dronningas kusine hun er. Og når dronning Tenobia dør barnløs, og Davram blir derpt under Tarmon Gai'don, vil Perrin og Faile bli konge og dronning av Saldaea-Manetheren.
Apropos Tenobia - jeg la merke til i Verdens Øye at Perrin og Egwene fortalte Elyas at de kom fra Saldaea, og at de hadde lyst til å dra til Maradon for å se kongen, før de rømte. Ikke rart han avslørte dem...

Posted: Sun Jan 29, 2006 0:06
by Akira
Dronningens kusine er så godt som kongelig (slekt) eller adelig hvis du liker det bedre.

hm...
Posted: Wed Mar 15, 2006 12:10
by Speedy
Hvitkappene garanter det stinker råten fisk lang vei

Posted: Wed Mar 15, 2006 12:13
by Faile
det kommer jo helt ann på hvilke hvitkappe
*sukk*
Posted: Wed Mar 15, 2006 15:38
by Kjetil
Er jentene her avstandsforelska i galad? Hva er sjarmerende med han? Utenom at han er verdens kjekkeste såklart.
Posted: Wed Mar 15, 2006 15:39
by Stine
ugh, ikke jeg iallfall. synes han er ganske motbydelig.
Posted: Wed Mar 15, 2006 15:45
by Kjetil
Syns det har virka sånn på Faile og Ceres.
Hvilke av mennene i serien ville du helst ha tatt med deg hjem da Stine?
Posted: Wed Mar 15, 2006 16:11
by Stine
Mat.

Posted: Wed Mar 15, 2006 16:13
by Kjetil
Min favoritt og, men sikkert på en helt annen måte :=)
Posted: Wed Mar 15, 2006 17:16
by Ashaman
Kjetil wrote:Min favoritt og, men sikkert på en helt annen måte :=)
Ja, det håper jeg virkelig!

Posted: Wed Mar 15, 2006 18:23
by Terje
Ashaman wrote:Kjetil wrote:Min favoritt og, men sikkert på en helt annen måte :=)
Ja, det håper jeg virkelig!

Homofobe faen.
Hvitekappene er vel bare et litt overtydelig eksempel på hva som kan skje med litt for gode intensjoner. Kan skje den beste; ingenting som stinker med det.

Posted: Wed Mar 15, 2006 20:43
by Kjetil
Den karakteren jeg liker minst er definitvt Nynaeve. Makan til kjerring.
Posted: Wed Mar 15, 2006 20:46
by Terje
Jeg fikk mer sansen for henne etter hendelsen diskutert i denne tråden:
http://www.tidshjulet.net/forum/viewtop ... 86&start=0
(Spoliere for KoD, btw...)
Posted: Wed Mar 15, 2006 20:48
by Kjetil
sant nok, var vel et stort øyeblikk, men jeg syns det var mest på grunn av Lan, og hvem han er, ikke pga hva Nynaeve gjorde.
Posted: Wed Mar 15, 2006 20:49
by nynaeve91
Jeg vet faktisk ikke. Der jeg er nå, er det kanskje Siuan, Min og Leane som er kjedeligst å lese om.
Jeg liker selvfølgelig ikke de slemme. Det sier seg litt selv kanskje. Og så liker jeg ikke Lanfear, av en eller annen grunn.