Page 5 of 21
Posted: Mon Apr 17, 2006 20:45
by Shallis
Jeg tror en serie kunne blitt kjempebra=D Men film er bare bortkasta... En film vil kanskje bli bra for noen som ikke har lest boka... Men de vil aldri få ferdig alle bøkene heller... SÅ null hjelp der... En godt skrevet og planlagt serie, kunne gjort underverker for lesere... Men da må den skrives av en som virkelig liker WoT.
Men uansett har jeg min egen serie i hodet, så er enkli greit=P Det er jo de små detaljene som gjør serien til en av verdens desidert beste<3
Posted: Tue Apr 18, 2006 10:53
by Terje
Når Den kommunistiske revolusjon er gjennomført, Det klasseløse samfunn innført, og Folket har full kontroll over produksjonsmidlene, da!, Da mine venner, da vil alle anerkjenne Tidshjulets storhet, og med glede sette av alle nødvendige midler for å filmatisere hele serien - koste hva det koste vil, og uansett hvor mange filmer det ville bli: 1, 12, 24, 36, eller 120.
Men før? Nei takk.
Posted: Tue Apr 18, 2006 11:35
by Akira
Terje wrote:Når Den kommunistiske revolusjon er gjennomført, Det klasseløse samfunn innført, og Folket har full kontroll over produksjonsmidlene, da!, Da mine venner, da vil alle anerkjenne Tidshjulets storhet, og med glede sette av alle nødvendige midler for å filmatisere hele serien - koste hva det koste vil, og uansett hvor mange filmer det ville bli: 1, 12, 24, 36, eller 120.
Men før? Nei takk.
Det blir aldri med andre ord.
Posted: Tue Apr 18, 2006 11:40
by Terje
Bullseye.

Posted: Tue Apr 18, 2006 13:12
by Loki
;_; Elektra!
Posted: Tue Apr 18, 2006 14:10
by Terje
Loki wrote:;_; Elektra!
Noen ganger er du så geeky at det ikke er morsomt en gang.
Dette var imidlertid ikke en slik gang, i og med at jeg tok referansa.
Gjentar atter en gang forespørselen om anskaffelse av en rotflol-smiley...
Posted: Tue Apr 18, 2006 14:11
by Loki
Terje wrote:Dette var imidlertid ikke en slik gang, i og med at jeg tok referansa.


Impressive! Most impressive.
Gjentar atter en gang forespørselen om anskaffelse av en rotflol-smiley...
Sukk, ja.

Posted: Tue Apr 18, 2006 14:17
by Terje
Det verste var imidertid at jeg tok den uten å ha sett filmen, eller lest tegneseria...

Posted: Tue Apr 18, 2006 14:19
by Loki
Eg har heller ikkje lese teikneserien, skjønt eg har sett dei viktige rutene. (Hugsar dog ikkje kvar) Og filmscenen hugsar eg faktisk dårleg. Men begivenheita er så svær for teikneseriegeeks at eg på eit eller anna vis har klart å bli kjent med den likevel.

Posted: Tue Apr 18, 2006 16:39
by Faile
jeg tok den jeg og, og det skremmer meg!

Posted: Tue Apr 18, 2006 17:23
by Loki
Geekdom Victor!
Posted: Tue Apr 18, 2006 17:37
by Kjetil
Jeg skjønte den ikke, selv om jeg kjenner Elektra fra Mortal Kombat og har hatt dvden liggende i en skuff i lange tider.
Posted: Tue Apr 18, 2006 18:53
by Loki
Hehehehe, vel, den Elektra er rett nok antakeleg oppkalla etter same Elektra som den me snakkar om er oppkalla etter, men dei er nok to ulike karakterer.
Posted: Wed Apr 19, 2006 17:49
by Kjetil
Hvem Elektra snakker dere så om?
Posted: Wed Apr 19, 2006 19:54
by Loki