Page 5 of 8

Posted: Thu Jun 15, 2006 22:38
by Wolfbrother
Falya wrote:.........når du ligger hele natta og leser bøker fra WoT- serien, slik at når klokka ringer oppdager du at du har glemt å sove :wink:
Det har skjedd for ofte :oops:

Posted: Thu Jun 15, 2006 22:44
by Falya
Wolfbrother skrev:
Det har skjedd for ofte


Du er ikke den eneste som har problemet her på forumet tror jeg :wink:

Posted: Thu Jun 15, 2006 23:11
by Simen
Er det nå Wolfbrother skal si: "Ja, her og faktisk!" ?

Posted: Thu Jun 15, 2006 23:20
by Falya
Nei det jeg mente var at det var ANDRE som sannsynligvis har det samme problemet, jeg tror vi allerede har konstatert at jeg gjør det, men ellers takk!

Posted: Thu Jun 15, 2006 23:20
by Wolfbrother
... Når du trener med sverd for å bli vokter i Tar valon (mulig den er brukt)

Posted: Fri Jun 16, 2006 8:25
by Akira
Når du er besatt av økser og svinger dem like bra og kraftfullt som Perrin. Moi. 8)

Posted: Fri Jun 16, 2006 21:19
by hansito
Wolfbrother wrote:
Falya wrote:.........når du ligger hele natta og leser bøker fra WoT- serien, slik at når klokka ringer oppdager du at du har glemt å sove :wink:
Det har skjedd for ofte :oops:
Skjer ganske så ofte... :lol:

Posted: Sat Jun 24, 2006 16:47
by Arangar
...Når du prøver å etterligne stein ansiktet til Lan, slik at folk tror at du ikke har noen følelser!
...Når du leser WOT serien igjen og igjen og igjen og ...... selv om du vet det finnes flere brae bøker!
...Når dit høyeste ønske er å treffe RJ!

Posted: Sat Sep 30, 2006 7:36
by pdragon
Når du drømmer at du dreper en av de fortapte med bannbluss,for så å våkne svett å har litt vondt i siden :P

Posted: Sat Sep 30, 2006 8:03
by Mayorearth
Moghedien sa:
[quote]... når du prøver å lyve som en Aes Sedai...
... og når du tenker ignorerkuldenignorerkulden når du fryser!
det er meg nemlig...[/quote]

å lyve som en aes sedai var ganske nyttig på barneskolen :D

Posted: Sat Sep 30, 2006 17:22
by Ajah!
Når du drømmer at en israelsk mossad-draghkar (!) er ute etter deg, og du søker tilflukt hos Moiraine og Thom, og du dreper draghkaren ved å synge (med stigende operastemme) "Mein Schwanz ist kaput, mein Schwanz ist kaput".

Posted: Sat Sep 30, 2006 20:08
by Arandal
Ajah! wrote:Når du drømmer at en israelsk mossad-draghkar (!) er ute etter deg, og du søker tilflukt hos Moiraine og Thom, og du dreper draghkaren ved å synge (med stigende operastemme) "Mein Schwanz ist kaput, mein Schwanz ist kaput".
Nei, jeg tror den riktige betegnelsen her er nok at da er man...skal vi se?...la meg velge mine ord med omhu nå....ja nå har jeg det...riv ruskende gal...

Posted: Sun Oct 01, 2006 11:09
by Ajah!
Arandal wrote:
Ajah! wrote:Når du drømmer at en israelsk mossad-draghkar (!) er ute etter deg, og du søker tilflukt hos Moiraine og Thom, og du dreper draghkaren ved å synge (med stigende operastemme) "Mein Schwanz ist kaput, mein Schwanz ist kaput".
Nei, jeg tror den riktige betegnelsen her er nok at da er man...skal vi se?...la meg velge mine ord med omhu nå....ja nå har jeg det...riv ruskende gal...
Det er kanskje en mye mer logisk forklaring, ja...

Posted: Thu Oct 05, 2006 16:26
by mareiney
- Når du prøver å kaste spikkekniver på forskjellige mål du setter opp. ( Og forventer at knivene faktisk skal sitte fast i foreks. et tre!) :D :shock: Det er forresten UMULIG!!! Prøvde det på hytta når jeg kjeda meg..

Posted: Thu Oct 05, 2006 19:04
by Ashaman
Neida det er fullt mogeleg. :roll:

Tydar kanskje på at eg er avhengig detta. :lol: