Den aller beste scenen OBS: inneholder spoilere fra serien
Moderators: Lothair Mantelar, Sauegjeteren
Denne tråden består kun av spoilere, påpekt i overskrifta. trenger ikke gjemme noe her.
EDIT: Glemte stor bokstav.
EDIT: Glemte stor bokstav.
Last edited by Faile on Wed Nov 15, 2006 22:20, edited 1 time in total.
Loke: Odin, kvifor blir eg alltid med-offer for din svinaktig dårleg karma?
Odin: Min teori? Fordi du sparker svære, øksebærende sumerere i skrittet.
Odin: Min teori? Fordi du sparker svære, øksebærende sumerere i skrittet.
-
Terje
- Den Gjenfødte Dragen

Word.Lothar wrote:Kanskje jeg har nevnt det en fire-fem ganger før, men favorittscenen min er fortsatt Ingtars død.
Oi, jeg fikk nettopp skikkelig lyst til å lese denne scena; kanskje jeg kan bruke denne lysta til å motivere meg selv til å skrive de fordømte kapittelsammendragene? Yay, god idé.
"Vivo equidem vitamque extrema per omnia duco!"
- Verg., Aen., 3.315.
- Verg., Aen., 3.315.
Det er spesielt to scener som lyser som de beste scene i serien for meg.
Der Matt prøver å stikke av fra slaget i Chairien, men blir trukket inn i det, og for første gang får vi se hvilke mektige minner han sitter inne med.
Den andre er da Rand angriper Rahvin i Caemlyn og ser at Matt, Avindha og han læremesteren hans er død (kommer ikke på hva han heter akkurat nå) og skriker RAHVIINN. Får frysninger jeg
ellers så er de fleste scenene med kamp gode, synes jeg. Elsker å lese om slag, hehe
Der Matt prøver å stikke av fra slaget i Chairien, men blir trukket inn i det, og for første gang får vi se hvilke mektige minner han sitter inne med.
Den andre er da Rand angriper Rahvin i Caemlyn og ser at Matt, Avindha og han læremesteren hans er død (kommer ikke på hva han heter akkurat nå) og skriker RAHVIINN. Får frysninger jeg
ellers så er de fleste scenene med kamp gode, synes jeg. Elsker å lese om slag, hehe
-
davram bashere
- Sitter

- Location: Tellus, tredje planet fra sola. Ja, den forrurensa søppeldynga. Du vet hvor det er? Flott!
Jeg skifter favorittscener hele tiden.
Rensingen av saidin scorer sterkt for tiden. Leste den i vinterferien igjen, og spenningen sitter fortsatt litt i...
Ellers kommer de fleste Mat-Tuon-scenene godt ut. Eller generelt alle scener der Mat må ta stilling til kvinner.
Rensingen av saidin scorer sterkt for tiden. Leste den i vinterferien igjen, og spenningen sitter fortsatt litt i...
Ellers kommer de fleste Mat-Tuon-scenene godt ut. Eller generelt alle scener der Mat må ta stilling til kvinner.
'You'll pardon me if experience suggests that it would be wise to meet unexpected generosity from you from arming myself and putting my back against a wall."
- Father Chains
- Father Chains