Gjorde jeg jo. Bare trykke på "se resultater"eller noe. Ergo ingen unnskuyldning.Sauegjeteren wrote:Det gjorde du ikke det, du så ikke resultatet før du hadde stemt. Tynn unnskyldning.
Den store musikksjanger-avstemningen
Moderators: Lothair Mantelar, Sauegjeteren
-
stefan_hoy
- Den Fortapte

- Posts: 838
- Joined: Fri Apr 21, 2006 2:24
- Location: Tinn
-
Sauegjeteren
- Sauegjeter

- Posts: 2715
- Joined: Wed Feb 15, 2006 19:59
- Contact:
prog
Jeg hører mye på progressiv rock, som innbefatter en hel masse undersjangere. Det går vel mest i symfonisk prog som Yes og Genesis, samt nyere band som Flower Kings og sånt. Weather Report og Mahavishnu Orchestra jazz/fusion, meget kult.
I still remember the dream there, still remember the time you said goodbye...
