Page 5 of 5

Posted: Mon Jun 26, 2006 18:29
by stefan_hoy
Sauegjeteren wrote:Det gjorde du ikke det, du så ikke resultatet før du hadde stemt. Tynn unnskyldning.
Gjorde jeg jo. Bare trykke på "se resultater"eller noe. Ergo ingen unnskuyldning.

Posted: Tue Jun 27, 2006 14:06
by Sauegjeteren
stefan_hoy wrote:
Sauegjeteren wrote:Det gjorde du ikke det, du så ikke resultatet før du hadde stemt. Tynn unnskyldning.
Gjorde jeg jo. Bare trykke på "se resultater"eller noe. Ergo ingen unnskuyldning.
Ooops :roll:

prog

Posted: Mon Aug 28, 2006 15:56
by Ajah!
Jeg hører mye på progressiv rock, som innbefatter en hel masse undersjangere. Det går vel mest i symfonisk prog som Yes og Genesis, samt nyere band som Flower Kings og sånt. Weather Report og Mahavishnu Orchestra jazz/fusion, meget kult.