Tv-serier

For deg som har noe annet på hjertet

Moderators: Lothair Mantelar, Sauegjeteren

Locked
Loki
Nae’blis
Nae’blis

Post by Loki »

Usj, når eg for ein gongs skuld ikkje er online ein kveld, loggar du på, Terje. Eg vil vite kor langt du er kommen! :x

Ceres: sesong 4 er merkeleg, då den har masse kjempegode episodar men kanskje seriens svakeste sesongplott. Så om du ikkje har gigantiske forventningar, så burde det gå bra. :D
Obdormio wrote:Eg må stå opp og gå på skulen i morgon.
Det veit eg slett ikkje om eg er mentalt førebudd på.
WoTle wrote:Meir av dette og mindre av Lan som pissar medan Alanna ser på, takk!
Asphyxiate wrote: #justice4Glûg!!
Ceres
Amyrlin
Amyrlin

Post by Ceres »

Spoilere fra sesong fire, Buffy!

Ja, sesong 4 er merkelig. Det er mange (for mange) episoder som handler om folk og krefter som forandrer verden. Enten drikker b seg full og bli huleboer, eller så overtar Faith kroppen hennes, eller så overtar Jonathan hele verden eller så blir alt stilt nesten hele episoden... Sesongplottet med Reily er i og for seg godt, men det med Adam begynner å trekke litt ut. Men har ikke så alt for mange episodene igjen nå, begynte for noen dager siden, og rekner med å være ferdig i morgen formiddag. Eventuelt allerede i kveld.

Men det fine med sesong fire er at her forandres Spike. Alle scener der han er med er gode scener i min bok. :)
Last edited by Ceres on Fri May 05, 2006 20:53, edited 1 time in total.
Urban tilværelse
Loki
Nae’blis
Nae’blis

Post by Loki »

Markerer du den posten med spoiler før Terje logger på? :lol: Veit ikkje kor langt han er kommen, men han har neppe sett to og ein halv sesong sidan byrjinga av veka, og i så fall er den posten din pepra med spoilere.

Uansett:

SPOILERE FOR SESONG FIRE AV "BUFFY THE VAMPIRE SLAYER"

Ceres wrote:Ja, sesong 4 er merkelig. Det er mange (for mange) episoder som handler om folk og krefter som forandrer verden. Enten drikker b seg full og bli huleboer, eller så overtar Faith kroppen hennes, eller så overtar Jonathan hele verden eller så blir alt stilt nesten hele episoden... Sesongplottet med Reily er i og for seg godt, men det med Adam begynner å trekke litt ut. Men har ikke så alt for mange episodene igjen nå, begynte for noen dager siden, og rekner med å være ferdig i morgen formiddag. Eventuelt allerede i kveld.
Riley-plottet har eg ingenting i mot, nei, men det med Adam drar, som du seier, ut, og dei to er jo samanknytta.

Men mange av dei enkeltepisodane du listar der er jo blant sesongens beste. Særleg dei med Faith og "Hush".
Men det fine med sesong fire er at her forandres Spike. Alle scener der han er med er gode scener i min bok. :)
Vel, mesteparten av endringa hans skjer egentleg i sesong 5-6, men det er i 4 han blir chip'ed, ja, så det er jo der det byrjar. (Skjønt ein kan egentleg argumentere at det byrja alt i sesong 2 når han gjorde ein avtale med Buffy og slo ned Drusilla)
WoTle wrote:Meir av dette og mindre av Lan som pissar medan Alanna ser på, takk!
Ayreon
Asha’man
Asha’man

Post by Ayreon »

Faen også... 24 har begynnt igjen. Jeg hadde håpet at det var slutt. Men de må vel mjølke kua til det ikke er mer igjen.
Purken den er bare slem, vi skal tagge på dem med kulepenn!!
Loki
Nae’blis
Nae’blis

Post by Loki »

Liker denne sesongen òg, eg. Den byrjar sterkt, og så tapar den seg og ser ut som om den skal bli eit reint oppgulp av tidlegare plott, men så, midt i sesongen, så viser det seg at det var gjort med vilje for å lure oss. :D

Slik eg opplevde det, i alle fall. Eg likte denne sesongen. (Eller, ok, har likt den så langt, er jo ein episode att fortsatt)
Ceres
Amyrlin
Amyrlin

Post by Ceres »

Vel - jeg synes hovedplottet i sesong fire var fint, jeg. Likte hele plottet, men som jeg sa tidligere, så synes jeg sesongen tok litt for mange omveier ad "merkeligere" episoder. Yndligsepisoden min er uten tvil nr. 9, something blue. Utrolig kjekk episode. :)

Sesong fem av 24, ja... Amen til Lokis tidligere kommentarer.
Urban tilværelse
Loki
Nae’blis
Nae’blis

Post by Loki »

Fint at me er einige om 24. :D
Ceres wrote:Vel - jeg synes hovedplottet i sesong fire var fint, jeg. Likte hele plottet, men som jeg sa tidligere, så synes jeg sesongen tok litt for mange omveier ad "merkeligere" episoder. Yndligsepisoden min er uten tvil nr. 9, something blue. Utrolig kjekk episode. :)
"Something blue", ja... Når eg tenkjer over det, Cordelia, Xander, Jonathan, Angel og Willow har alle ein slags "wish"-episode i løpet av dei to seriane, og dei fleste av dei er rimeleg bra.
Vil ikkje sei "Something blue" er sesongens beste, dog, ikkje for meg. "Pangs" - hugsar ikkje nummeret, den med indianeråndene - er blant dei eg liker best i sesongen. Plottet er so-so, men herleg morosam. Enormt mykje god dialog. "Hush" er eit anna, meir naturleg, val av favorittepisodar.

Sesongplottet er ikkje dårleg, det berre fenger meg ikkje så veldig, og det følest litt uttværa og overbrukt. Er glad det finst, dog, ville vore urealistisk om ikkje myndigheitene hadde eit eller anna tiltak.
Ceres
Amyrlin
Amyrlin

Post by Ceres »

Likte også veldig godt Pangs. Det er den med Thanksgiving og Spike blant annet, den før Something Blue, om jeg ikke tar helt feil. Jo, den var også på top-fem-lista. Sammen med ep. 21. Og 20 var heller ikke dum. Synes imidlertid siste episode - Restless - 22 - var noe skuffende for å være siste episode. Hadde på sett og vis tenkt meg at Dawn ville dukket opp der, som en teaser til neste sesong, men den gang ei.

Jeg likte et par andre ting også - selvsagt. Synes den episoden hvor Angel kom inn på slutten og var litt sjalu og kranglet med Reily var bra, og plottet med Oz er flott. Synd at han måtte dra igjen. Gjorde seg utmerket som varulv. Men kostymen var en annen sak. Varulver skal være litt skumlere enn hårete hunder.

Nå som jeg altså er ferdig med sesong fire lurer jeg på om jeg skal gå på sesong fem eller ikke. Svaret på det er selvsagt ja, men la meg omformulere - skal jeg kjøpe sesong fem nå, eller etter eksamen? Det viser seg nemlig at sesong 1,3,4 og 5 er vanskeligere å få tak i på annet vis gjennom mine kanaler. Rart hvordan sånt er.
Urban tilværelse
Loki
Nae’blis
Nae’blis

Post by Loki »

Ceres wrote:Likte også veldig godt Pangs. Det er den med Thanksgiving og Spike blant annet, den før Something Blue, om jeg ikke tar helt feil. Jo, den var også på top-fem-lista. Sammen med ep. 21. Og 20 var heller ikke dum. Synes imidlertid siste episode - Restless - 22 - var noe skuffende for å være siste episode. Hadde på sett og vis tenkt meg at Dawn ville dukket opp der, som en teaser til neste sesong, men den gang ei.
Nei, ho dukkar opp i heilt siste scene i 5x1. Og ja, sesongslutten på sesong 4 er egentleg 4x21. 22 er meir av ein "dette er kva som skal skje framover"-episode, i koseleg og kryptisk form. Og den hintar til Dawn - Tara seier det til Buffy. "Be back before dawn"...
Jeg likte et par andre ting også - selvsagt. Synes den episoden hvor Angel kom inn på slutten og var litt sjalu og kranglet med Reily var bra, og plottet med Oz er flott. Synd at han måtte dra igjen. Gjorde seg utmerket som varulv. Men kostymen var en annen sak. Varulver skal være litt skumlere enn hårete hunder.
Ja, varulvene er det teitaste utsjåande monsteret dei har hatt.
Nå som jeg altså er ferdig med sesong fire lurer jeg på om jeg skal gå på sesong fem eller ikke. Svaret på det er selvsagt ja, men la meg omformulere - skal jeg kjøpe sesong fem nå, eller etter eksamen? Det viser seg nemlig at sesong 1,3,4 og 5 er vanskeligere å få tak i på annet vis gjennom mine kanaler. Rart hvordan sånt er.
Heh. Vel, sesong 5 er veldig mykje tyngre på sesongplott enn sesong 4, er... så det er ein fare for at om du fyrst byrjar på det klarar du ikkje slutte. Ta valet ut i frå den informasjonsbiten - den og at sesong 5 er ein av seriens aller, aller beste sesongar. :D
Stefan
Ta’veren
Ta’veren

Post by Stefan »

Så første og andre episode av 24 på tv2 på tirsdag; og likte definitivt det jeg så. Utrolig spennende start, som jeg håper blir fulgt opp :).

Prison Break er spennende som aldri før akkurat nå; to episoder igjen av sesongen. Episoden som gikk i USA forrige uke, er for meg seriens høydepunkt hittil. De klarer å rømme i løpet av første sesong, men det blir laget en sesong til.

The O.C. har også tatt seg fenomenalt opp, og sesongpremieren om to uker blir veldig spennende.

Har forøvrig begynt å laste ned That '70s Show fra sesong 1. Veldig morsom serie :).
Ceres
Amyrlin
Amyrlin

Post by Ceres »

De fleste seriene jeg følger med på begynner å nærme seg slutten nå. Blir litt trist, det. Prison Break gleder jeg meg også til. Den har definitivt tatt seg opp fra hva jeg synes var en litt krampete start med snevert plott, og nå er den jo i og for seg ganske spennende.

Ellers er det jo snart over for Scrubs for denne gangen også. Og 24 går mot slutten. The West Wing slutter for alltid om noen uker, og Gilmore Girls nærmer seg også slutten. Sesong syv av GG har imidlertid vært litt skuffende. Jeg synes den startet bra, men de siste åtte episodene har vært for kjedelige for den normale standarden på serien. For lite som skjer.

The West Wing kommer til å bli et savn. Denne siste sesongen har vært virkelig bra. Synd at ingen av dere andre følger med på det, her har det vært framdrift og utdyping av karakterer på høyt nivå, og jeg har gledet meg mest til de episodene av alle seriene jeg har fulgt med på.

Men nå er det altså Buffy som får gjennomgå. Jeg har ikke kjøpt noen flere sesonger, Loki, ikke enda... Men jeg vurderer det selvsagt... Vanskelig å la være. Og så er det det faktumet at når man bare får satt seg ned og brukt litt tid på ting så får man det gjerne litt ut av systemet, og så går man ikke å tenker "Skal jeg kjøpe/se Buffy nå?" hele tiden, og spare masse tid sånn alt sett under ett. Vurderer å gå for sesong en nå, i steden for sesong fem. Men men...
Urban tilværelse
Loki
Nae’blis
Nae’blis

Post by Loki »

Ceres: Sjå for all del sesong 1 fyrst. Færre episodar, så den er billegare, og det er alltid lurt å sjå ting i så rett rekkefølgje som mogeleg. :P

West Wing har eg hatt verkeleg lyst å sjå i lengre tid... trur eg herved set den offisielt inn på fjerdeplass på "Tv-seriar eg skal sjå"-lista.

Får ta ein serie-update sjølv:

24 og Prison Break er begge spanande som fy, ja, men eg må sei eg er mest spent på siste episode av Prison Break av dei to, sjølv om eg ikkje heilt klarar å sette fingeren på kvifor. Trur kanskje det går på at det ikkje er ein overhengande trussel på 24 lengre, det er jo berre (SMÅSPOILER FOR 24 FØLGJER I DENNE SETNINGEN) snakk om badguyene kjem seg unna med galskapen eller om dei blir tatt, medan det på PB jo er snakk om død eller livstid, for å sei det slik...

Lost har vore skuffande denne sesongen (ikkje for det, eg var ingen megafan av sesong 1, heller) - dei heilt fyrste episodane var greie, særleg elska eg "Skal me trykke på knappen?"-episoden, men så har det vore eit dusin eller så med lange og saktegående episodar, der eit par gode er strødd innimellom middelmådige. Har mista interessa for karakterene og for plottet, og det er aldri eit godt teikn. Den heilt nyaste, dog, slutta med ein fantastisk sluttscene, så det kan sjå ut som om sesongavslutningen blir vannvittig god.

Scrubs har vore... heilt greit denne sesongen, men ikkje fullt så spektakulært som før, føler eg. Den er ikkje like urkomisk lengre etter at dei menneskeleggjorde karakterene (før var dei jo stereotype figurar, ikkje karakterar), men den har meir potensiale som karakterdreven komediedrama no, noko dei siste episodene ("My Lunch" og "My Fallen Idol") verkeleg har utnytta til fulle, så eg har forhåpningar til at når den no byrjar bli komfortabel i ein litt annleis sjanger enn det gamle "vits, vits, vits, vits, rørende scene, vits, vits, vits"-oppsettet så vil kvaliteten skyte til værs att.

Ellers ser eg jo på Smallville, som denne sesongen verkeleg er byrja bli kvitt "Sugent Clark-hovudplott, brilliant Lex-biplott"-syndromet frå tidlegare sesongar (sjølv om det innimellom fortsatt slår til for full musikk så er det stadig sjeldnare), ettersom Clark endeleg er byrja bli ein karakter ein ikkje spyr av og Lex og Lionel er meget plottsentrale, hvilket alltid er bra. Og James Marsters som Brainiac er jo eit stort pluss.

Stargate SG-1-sjåinga mi er no byrja nærme seg slutten på sesong 4, og joda, mykje bra her, men altfor, altfor statiske karakterer - godt skodespel, men dårleg manusarbeid, karakterene utviklar seg omtrent ikkje i det heile tatt - og altfor mange "planet/alien-of-the-week"-episodar, sjølv om antallet slike ser ut til å gå ned for kvar einaste sesong. Men har lova at eg skal sjå denne serien ferdig, så... det er jo grei underhaldning. Innimellom har den til og med skikkeleg gode episodar, men diverre er dei fleste kun på nivået der eg tenkjer "joda, er jo for bra til å skildrest som "middelmådig", det er det, men..." fortsatt. :( Stort pluss for enkelte skikkeleg herlege "la oss utnytte sjangeren for alt den er verdt"-episodar, der etiske problemer med A.I., individets verdi vs fellesskapets verdi, parasittens rett til å leve vs "offerets" rett, og så bortetter blir diskutert og tatt opp på mildt sagt dyktig vis.

Og det er seriane eg ser på for tida. At dei sluttar no er heilt ok, eksamenstida nærmar seg med stormskritt, og i sommarferien må eg vel jobbe, og då er det greit å ha minimalt med "forpliktende fritidsaktivitetar" som tv-titting å bruke den begrensa fritida eg har på uansett. Og eg har jo alltids SG-1.
Ceres
Amyrlin
Amyrlin

Post by Ceres »

Jeg har selvkontroll som en kylling, og har nå gått til innkjøp av sesong fem... :lol:

(Hadde egentlig planer om å kjøpe sesong 1, men den eneste de hadde på videonovaen var en til 450 kroner, og det var dyrt for bare tolv episoder synes jeg.)
Urban tilværelse
Loki
Nae’blis
Nae’blis

Post by Loki »

Vel, det er den desidert dårlegaste sesongen (eg meinar sesong 1 er dårlegast, og så er det eit kvalitetshopp til 7 og 4, som er gode men sett som heilskap ikkje fullt så geniale som serien pla vere, så sesong 2 som er fantastisk i det store og heile men lider av ein del råtne enkeltepisodar strødd innimellom. 3, 5 og 6 er stort sett krem, spør du meg :D) så kvalitetsmessig er 5 ei uendeleg mykje betre investering, men... "Buffy" legg enorm vekt på karakterutvikling, og når ein ikkje har sett kva dei utvikla seg frå går ein glipp av veldig mykje av kvaliteten.

Ah, og eg gløymde ein serie på serieupdaten min i forrige post: Veronica Mars. Denne brilliante serien er kanskje det beste som går på tv for tida (av seriar eg ser, i alle fall), kniver kun med Scrubs om tittelen. Sesong 1 var rett nok eit lite hakk betre enn sesong 2, men den har tatt seg skikkeleg opp no mot slutten, og eg ventar i åndeslaus spenning på siste episoden denne veka. Så gjeld det berre å krysse fingrar, tær og andre assorterte kroppsdeler for at serien får ein tredje sesong no som kanalen den går på slås saman med ein annan til hausten.
Ceres
Amyrlin
Amyrlin

Post by Ceres »

Jeg er enig i forbindelse med det å se episodene etter hverandre - det gir det sterkeste inntrykket, og man blir bedre kjent med karakterene. Økonomi er imidlertid viktige saker, og da sesong fem og en kostet like mye, og sesong en bare har omlag halvparten så mange episoder var det egentlig ikke noe å tenke på. Og siden jeg nettopp hadde sett sesong fire følte jeg jeg var ganske godt inne i plottet. Og din henvisning til at sesong fire var en av de aller aller beste hjalp jo heller ikke med å stagge min kjøpetrang... :lol:

Og Veronica Marsh begynte jeg å se litt på da det gikk, men fikk ikke helt sansen for det.
Urban tilværelse
Locked