Page 46 of 47
Posted: Fri Nov 07, 2008 21:53
by Leowilde
Hey, ikke verst! Jeg så henne kanskje for meg som litt mer naiv og uskyldig i uttrykket, men... Tror det er øyenbrynene som gir henne et litt overlegent utseende.
Men hvis det er sånn hun skal se ut, er det jo ikke noe problem.

Bra tegnet!
Posted: Fri Nov 07, 2008 22:51
by Sisnera
Du kan sikkert senke øyebryna litt, Og gjøre det til litt. og krympe halsen
Men er på mange måter sånn jeg har tenkt det

Men du får legge til, ta fra litt...
Posted: Sat Nov 08, 2008 1:15
by Chriz
Flotte tegninger, begge to. Min karakter vil og bli tegnet, men haha, jeg kan nok ikke gjøre det.. Da blir ikke resultatet så bra. Setter meg aldri ned og tegner uansett.

Posted: Sun Nov 09, 2008 10:15
by Leowilde
Til orientering: jeg har gjort noen små endringer i det forrige innlegget mitt, "Blåtåke". Før het det "Morgenbris", men skipets navn har blitt endret, og dermed også tittelen. I tillegg har den såkalte mannen med arret fått byttet ut arret med en tatovering av en hauk på skulderen, og han som het Kai har byttet navn til Kramal.
Posted: Sun Nov 09, 2008 13:37
by Sisnera
Kan jeg prøve Chriz
Bare for morroskyld lixm

Tegne humør

lenge siden sist

Posted: Sun Nov 09, 2008 14:26
by Chriz
Jaa, bare tegn i vei!

Men se på beskrivelsen av figuren da, ikke bare tegn i vei

Posted: Tue Nov 11, 2008 15:50
by Faile
Hoy dere. Nærmer seg eksamensperiode, så jeg frykter at jeg kommer til å trenge litt avlastning innimellom lesinga.
Terje, Brækar, Moi. Noen av dere som fortsatt er med? Som har lyst til å starte oppigjen med meg? Evnt. noen andre?
Karakteren min befinner seg i Andor, muligens, kommer litt ann på tidspunkt i spillet. Vladra Tarene. Hyl ut om noen har lyst til å veve meg inn, evnt jeg skriver henne inn selv.

Posted: Sun Jan 25, 2009 1:03
by Ashan'Sei
Idder som kommer opp til forts av rpget vårt: strøtanker klippet ut av msn.
- tenker på om ikke kapteinen kan batale tilbake pengene som takk for redningen + at han er redd for å bli drept
- jane skrive først. så tar gjerne jeg et kort inlegg om når ailin og algai tar en samtae og algai finner ut hva som feiler ailin
-men hva tror dere er årsaken til at hu er sånn?
mhm reger med at det blir det generelle aålet
sjokk over å ha tatt liv med vilje og planlagt.
er en helt vanlig reaksjon spess hvis du legger til alt hun har opplevd de siste 2 månd
Og det har jo og noe med den enorme forandringen i livet hennes, da hun brutalt ble kastet ut i verden
- men hva skal skje i Andor/aringill?
non kjenner igje Rhuhim.
- Rhuhimkan vel snakke med en bekjent som ber deg om å dra å møte dem, eller noe i den duren
Rhuhim har fortrengt barndommen sin og ønsker helst ikke tenke på det. Han sliter med å akseptere sin fortid og unngår Andor.
men det jeg tenker litt da er at han f.eks møter en jent som han var barndomsvenn med som forteller at en eller annen ligger på dødsleie eller noe
Posted: Sun Jan 25, 2009 17:11
by Chriz
Spørsmål: Trenger egentlig dette å stå i spoiler? Dette er jo en tråd for diskusjon om rollespillet, hovedsaklig for de som er med i rollespillet, og diskusjon om hva som skal skje videre bør kunne skrives om uten å skjule det for alle andre? Eller?
Posted: Sun Jan 25, 2009 18:20
by Ashan'Sei
Karnskje, var ikke sikker, så satte det i spoiler for sikkerhets skyld ;P
men legger du merke til en ting till? det står i feil tråd dette er OOC til farmen
hvis noen av modene kunne være så venlig å flytte den over i den store jakten OOC hadde det vært flott

Posted: Sun Jan 25, 2009 19:55
by Sauegjeteren
Snille onkel gjetar er støtt på vakt, og eg såg det før i dag òg, men eg tenkte eg skulle gje nokon sjansen til å finne feilen før meg.
Når det gjeld spørsmålet til Faile så vel eg å oversjå det ei stund til.
Posted: Sun Jan 25, 2009 20:13
by Ashan'Sei
Hhehehe gikk litt fort i svingene igår, så bare OOC

da jeg gikk innigjen i morres så jeg det

Posted: Mon Jan 26, 2009 1:05
by Faile
Sauegjeteren wrote:Når det gjeld spørsmålet til Faile så vel eg å oversjå det ei stund til.
... sukk

Posted: Tue Jan 27, 2009 14:21
by Sisnera
Vi er ganske mange i gruppa, men også forholdvis aktive, og greit med litt avlasting fra skrivinga i eksamens perioden
Så hvis den gruppa synes det passer så er jo vi snart i Andor, men vi er jo på et helt annet tidsperspektiv en deg... vannskelig å pluttselig hoppe 100 dager frem :S
Posted: Tue Jan 27, 2009 20:57
by Sauegjeteren
No er det jo to månader sidan Faile var i verste eksamensperioden, men om de er aktive så kan det jo vere at de er i same tida som ho til neste eksamensperiode.