Studentliv og skole
Moderators: Lothair Mantelar, Sauegjeteren
-
Asphyxiate
- Den Fortapte

Klart at kollokviegrupper kan være hendige, men for min del tror jeg at det hadde passet som en mer repitisjon/spørretime opplegg, ikke som jeg har nå hvor vi har fått oppgaver vi skal jobbe med og levere inn en skriftlig oppgave om.. Føler at det blir for mye for en kollokviegruppe.. jaja
Manbearpig
-
Asphyxiate
- Den Fortapte

Jeg. Ingen sa at det skulle være så vanskelig å konsentrere seg om grenseverdier og obskure Ystenes-likevekter . . . (okai. akkurat disse kan jeg, men mye annet er voldsomt difust)
Loke: Odin, kvifor blir eg alltid med-offer for din svinaktig dårleg karma?
Odin: Min teori? Fordi du sparker svære, øksebærende sumerere i skrittet.
Av lærerene jeg har nå er det vel han jeg vil savne mest ja.
Hvertfall mer enn geologifyren som høres ut som om han kjeder seg der han står og leser av dataskjermen sin. Morro og motiverende.
Hvertfall mer enn geologifyren som høres ut som om han kjeder seg der han står og leser av dataskjermen sin. Morro og motiverende.
Loke: Odin, kvifor blir eg alltid med-offer for din svinaktig dårleg karma?
-
Moiraine Sedai
- Den Fortapte

Jeg har syv tentamner til uken. Jeg gruer meg mest til matte. Siden jeg startet har prøveresultatene gått fra 74% til 51% - dette til tross for at jeg har jobbet mer og mer med faget. Jeg er helt blank på hva jeg kan finne på for å få opp karakteren. Derfor er det skummelt å ha prøve i syv kapitler. Heldigvis er det ikke matte før fredag ^_^
Så ja, jeg kjenner tentamensnerver. Jeg har fått beskjed om at i hvert fall engelsken teller 50%.
Så ja, jeg kjenner tentamensnerver. Jeg har fått beskjed om at i hvert fall engelsken teller 50%.
. . .
-
Mierin Eronaile
- Sitter

-
Moiraine Sedai
- Den Fortapte

Er noe med IB-greia... Prøver er viktige i "systemet". Jeg har tentamen i alle fagene mine (inkludert tysk!). Det er ikke tentamner i samme form som jeg er vandt til fra ungdomsskolen; lengste er på tre timer og det er forbudt å spise noe som helst O_o På enkelte av dagene har jeg to tentamner etter hverandre.Chriz wrote:Hvorfor har du så mange som 7 tentamener? Vi har 4 vi...
. . .