Yay!SirGalrim wrote: Stemmer, de har jeg faktisk tenkt på! (og glemt). Takk. Jeg tror du alt er den heldige vinnern jeg.
Vil også støtte Stefan Hoys anbefaling av "Sopranos". En veldig bra serie jeg har fulgt fra begynnelse til slutt
Moderators: Lothair Mantelar, Sauegjeteren
Yay!SirGalrim wrote: Stemmer, de har jeg faktisk tenkt på! (og glemt). Takk. Jeg tror du alt er den heldige vinnern jeg.
Ikkje som episode, det er eg ueinig i, men som sesongslutt hadde eg håpa på noko mindre cliffhanger-ish, ja.Ceres wrote:Noen som nå har sett finalen av Prison Break? Jeg så den for noen dager siden, og må jeg få si en ting: Skuffende.
Ueinig igjen, planene dei hadde etterpå var så gode som dei kunne vere, dei.Riktignok klarte de alt i alt å komme seg ut av fengselet, men planene etterpå var jo elendige.
Jah, eg likte den karakteren.Og så var det jo ille med Tankrety (legen) som tar overdose igjen.
DET hadde ikkje eg. Eg hadde rekna med at dei kom seg inn på flyet e.l. i siste scene.Jeg hadde forventet å se MS og broren på ei stillehavsøy til slutt, jeg.
Eg advarte deg.Ellers så har jeg nå fullført sesong 1 av Buffy. (Varsku - buffyprat!)
Jeg er skuffet over den også.
Ueinig i at det er tvil rundt 11, den er meget god, men ellers er me stort sett einige. Vil dog sei at enkeltelementer som god dialog er til stades i alle dei dårlege episodane, og som saman med karakterbakgrnnen gjer dei verdt bryet for meg. Plottene er likevel ofte til å spy av, einig der.Hadde bare 2-3 gode episoder (av tolv). De gode var piloten - Profecy Girl, nummer 7: Angel og nummer elleve under litt tvil - Out of Sight, Out of Mind. Det jeg mangelt i denne sesongen - som blir langt bedre utover i serien - er den store oversikten. Savner å få hint om hva som skal skje framover i tid.
The Pack er ikkje så aller verst, etter mi meining er den kanskje best av dei som står att når dei gode du nemnde over er tatt bort. Den og "Puppet Show".Deretter fulgte det masse av mer sære episoder som f.eks den grusomme episoden med insektene, og The Pack.
Einig, Master er minst interessante og mest cheesy sesongskurken Buffy hadde, diverre.Var ikke begeistret for The Master. Huff. For en ekkel sesongskurk. Minnet meg litt om Austin Powers-skurken. Men men...
Willow utviklar seg meir enn Xander, absolutt, det er jo nettopp det som gjer at eg liker utviklinga til Xander; den er meir subtil, mindre uttalt, men like ekte og tilstades - kanskje til og med meir. Likar korleis han er nesten den same i sesong 7 som han var i sesong 1, og likevel så utruleg mykje meir moden og vaksen på same tid. Willow, derimot, endrer seg veldig mykje meir markant. (Ikkje at det er negativt, altså)Det er uansett greit å ha med seg starten igjen. Jeg har sett disse episodene før, men det er fryktelig mange år siden... Det er artig å se hvordan Willow og Xander blir portrettert i denne sesongen, for så å se hvor de er i sesong syv... Du, Loki, er en Xander-fan, men jeg synes vel kanskje Wilow har utviklet seg enda mer enn Xander. Men for all del - Xander er herlig.
Obdormio wrote:Eg må stå opp og gå på skulen i morgon.
Det veit eg slett ikkje om eg er mentalt førebudd på.
WoTle wrote:Meir av dette og mindre av Lan som pissar medan Alanna ser på, takk!
Asphyxiate wrote: #justice4Glûg!!
Xander får vist hva han duger til i The Pack, det skal jeg være enig i. Han får vist at han ikke bare kan spille den klumsete og småartige karakteren han i utganspunktet har, og det gjør han virkelig godt. Selve plottet er dog - tja... hva skal jeg si... Den kan hende jeg bare er snerpete, men jeg synes ikke akkurat at det å spise folk er så hyggelig. Eller griser, for den saks skyld...Loki wrote: The Pack er ikkje så aller verst, ettermi meining er den kanskje best av dei som står att når dei gode du nemde over er tatt bort. Den og "Puppet Show."
WoTle wrote:Meir av dette og mindre av Lan som pissar medan Alanna ser på, takk!
Loki wrote: Einig i at Calendar kom ganske brått, men liker at ho ikkje vart ein "gløymt" karakter - noko som fort kunne ha skjedd - og vel å fokusere på det. Det same gjeld Harmony og Amy, kunne fort blitt eingongskarakterar, men Joss henta dei stadig tilbake. Kva gradvis introduksjon angår så får du det på Oz og i sublim grad på Jonathan.
Apropo GG. Neida, ser egentlig ikke på det..hehe. Du vet at han som var litt på hun rocka indern (vennina til rory) er Seth i The O.C.?Ceres wrote:(Samme skuespiller spiller forøvrig på Gilmore Girls for tida. Spiller da en litt småpsykoktisk kjæreste til ei enda mer psykotisk jente...(Paris)).
Danny Strong.Ceres wrote: Og Jonathan. Jeg så navnet når jeg leste posten din, og så måtte jeg tenke meg grundig om hvem dette skulle være. (Han er jo ikke med i sesong 1, kommer nok i sesong 2 (Go Fish?) og så har han den Superstar-episoden sin, før han blir den han blir i sesong seks og ut...
Med andre ord ser du han fyrst i sesong 2, i "Inca Mummy Girl" ja.Buffy the Vampire Slayer - the series:
Unaired Pilot (1 January 1996) - Jonathan Levinson
Inca Mummy Girl (6 October 1997) - Jonathan Levinson
Reptile Boy (13 October 1997) - Jonathan Levinson
What's My Line?: Part 2 (24 November 1997) - Jonathan Levinson
Bad Eggs (12 January 1998) - Jonathan Levinson
Passion (24 February 1998) - Jonathan Levinson
Go Fish (5 May 1998) - Jonathan Levinson
Dead Man's Party (6 October 1998) - Jonathan Levinson
Homecoming (3 November 1998) - Jonathan Levinson
The Wish (8 December 1998) - Jonathan Levinson
The Prom (11 May 1999) - Jonathan Levinson
Graduation Day: Part 2 (13 July 1999) - Jonathan Levinson
Earshot (21 September 1999) - Jonathan Levinson
Superstar (4 April 2000) - Jonathan Levinson
Flooded (16 October 2001) - Jonathan Levinson
Life Serial (23 October 2001) - Jonathan Levinson
Smashed (20 November 2001) - Jonathan Levinson
Gone (8 January 2002) - Jonathan Levinson
Dead Things (5 February 2002) - Jonathan Levinson
Normal Again (12 March 2002) - Jonathan Levinson
Entropy (30 April 2002) - Jonathan Levinson
Seeing Red (7 May 2002) - Jonathan Levinson
Villains (14 May 2002) - Jonathan Levinson
Two to Go (21 May 2002) - Jonathan Levinson
Grave (21 May 2002) - Jonathan Levinson
Conversations with Dead People (12 November 2002) - Jonathan Levinson Never Leave Me (26 November 2002) - Jonathan Levinson
First Date (11 February 2003) - Jonathan Levinson
Storyteller (25 February 2003) - Jonathan Levinson
I små porsjonar er han det, men dei overbrukte han noko forferdeleg, spør du meg, eg gjekk dritt lei av han.Ceres wrote: Av de tre nerdene må jeg si jeg liker Andrew best (han blonde som opptrer i Storyteller). Han er artig.
Helt enig. Epsiode 21 var enn langt bedre kandidat for en sesongavlsuttning enn ep. 22.Stefan wrote:Men jeg synes de kunne avsluttet sesong 1 med den nest siste episoden, som hadde vært perfekt som sesongavslutning. Filminga fra vaktene og oppover muren, perfekt.