Tråden for kvinnelige problemer av ymse art
Moderators: Lothair Mantelar, Sauegjeteren
-
Sauegjeteren
- Sauegjeter

Hvor stort budsjett har dere på stearinlys? Jeg mener, på tvserier og filmer så ser man alltid at rommene deres er fulle av stearinlys som alltid brenner. Har dere det slik?
(Selv blir det gjerne til at jeg kjøper noen her og der, men så får jeg aldri brent de opp fordi jeg synes de jeg kjøper er såpass pene at jeg heller vil ha de til pynt enn å bruke dme....)
(Selv blir det gjerne til at jeg kjøper noen her og der, men så får jeg aldri brent de opp fordi jeg synes de jeg kjøper er såpass pene at jeg heller vil ha de til pynt enn å bruke dme....)
Urban tilværelse
-
Sauegjeteren
- Sauegjeter

-
stefan_hoy
- Den Fortapte

Har et heller sparsomt budsjett på stearinlys, men jeg kan bekrefte at filmmyten har forekommet.
Når jeg skulle lande ei dame på folkehøyskolen fyrte jeg opp det lille rommet mitt med over 70 lys. Det funka bra.
Jeg synes det heller er jenter som har lys, sånn generelt.[/b]
Når jeg skulle lande ei dame på folkehøyskolen fyrte jeg opp det lille rommet mitt med over 70 lys. Det funka bra.
Jeg synes det heller er jenter som har lys, sånn generelt.[/b]
..ellers kan De kalle meg Hoy.
-
stefan_hoy
- Den Fortapte

Det var rimelig mye forskjellig. La oss si at det var 75 lys så var det kanskje 8 svære kubbelys, 8 mindre kubbelys, 16 stearinlys, 15 lys jeg hadde "lånt" fra de andre romma og resten telys kjøpt på KIWI. Mange av telysa hadde sånn stett eller hva man skal kalle det til telys.
Jeg var faktisk ikke så reint lite imponert sjøl heller. Lyste bra
Jeg var faktisk ikke så reint lite imponert sjøl heller. Lyste bra
-
stefan_hoy
- Den Fortapte

Et billig triks
Grensa går vel ved duftlys og røkelse her i gården. Greit at damene fyrer opp en pinne med røkelse for seg selv ass, men det er ikke en ting jeg kommer til å adoptere med det første. Duftlys kan forresten være litt digg å innhaler i butikken, men når man fyrer det opp lukter huggorm.
Grensa går vel ved duftlys og røkelse her i gården. Greit at damene fyrer opp en pinne med røkelse for seg selv ass, men det er ikke en ting jeg kommer til å adoptere med det første. Duftlys kan forresten være litt digg å innhaler i butikken, men når man fyrer det opp lukter huggorm.