Page 6 of 14
Posted: Wed Mar 15, 2006 20:50
by Ceres
Klart vi er det. Galad og Lan. Det er våre to all-time favoritter. Gawyn er en svekling (så langt i serien i hvert fall), og Mat hører til Tuon, men hadde en virkelig god scene med Galad og Gawyn. Nynaeve har sine definitive øyeblikk. Veldig glad i henne som karakter.
Posted: Wed Mar 15, 2006 20:51
by Kjetil
Så du Ceres, du er den typen som liker sterke, stille menn? Eller er det bare i bøker?
Posted: Wed Mar 15, 2006 20:53
by Ceres
Jepp, sterke stille menn er de beste.

Du føler deg ikke truffet, formoder jeg?
Posted: Wed Mar 15, 2006 20:54
by Sauegjeteren
Nja, vet ikke det men. Hun har jo Akira som Vokter og jeg syns jeg leser noe av ham støtt og stadig jeg.
Posted: Wed Mar 15, 2006 20:55
by Akira
På et forum kan jeg poste mye, men i kjøtt og blod sier jeg nok ikke så mye.
Posted: Wed Mar 15, 2006 20:55
by Kjetil
Ceres wrote:Jepp, sterke stille menn er de beste.

Du føler deg ikke truffet, formoder jeg?
Jeg velger og ikke svare, for da går vi fort OT
Den karakteren jeg synes det er helt klart å lese sitt PoV er Elayne. Selv om jeg liker jenta, blir det utrolig kjedelig å lese hennes kapitler mer enn 1 gang.
Posted: Wed Mar 15, 2006 20:57
by Sauegjeteren
Elayne er nok den kjedeligste jenta i serien ja. Av og til var selv Elsi Bredsmil bedre. Men Jordan gjorde godt arbeid med både Moraine og Verin.
Posted: Wed Mar 15, 2006 20:57
by Ashaman
Hei, hei, hei!
Jeg er den første vokteren til Ceres!
Jeg bør ha høyest rang da! hehe
Neida. For å si det slik, så er jeg hvertfall stille av meg!
Eller, det vil si, jeg er ikke av de som snakker mest på sammenkomster!
Perrin er såklart den beste i bøkene! Og Logain da!
Posted: Wed Mar 15, 2006 20:59
by Akira
Ja, Moiraine liker jeg veldig godt da hun er en meget interessant og mystisk person.
Det blir fint med et lite gjensyn med henne.
Posted: Wed Mar 15, 2006 21:02
by Sauegjeteren
trodde hun døde for godt jeg. Lan kjente hvertfall at hun døde. Mulig at hun møter Egwene i Tel'Aran'Rhiod, men tviler på noe mer.
Posted: Wed Mar 15, 2006 21:04
by Ashaman
RJ har røpet at hun vil komme tilbake, man kan også få noen små hint om det i bøkene!
Posted: Wed Mar 15, 2006 21:05
by Sauegjeteren
Posted: Wed Mar 15, 2006 21:05
by Kjetil
Når dere skriver spoilere burde dere jo nevne hvor langt frem spoileren ligger. Og for dere(les: Sauegjeteren) som ikke har lest KoD,
det skjer masse der

Posted: Wed Mar 15, 2006 21:06
by Akira
Posted: Wed Mar 15, 2006 21:09
by Sauegjeteren
Dristet meg til å lese likevel og det står ingenting farlig der. Men til Admin kan jeg unnskylde meg med at jeg ikke husker hvilken bok det er. Og jammen følger du med også Eiving. Tror bare jeg har skrevet det 1 gang. HAr du kartotek over oss eller?