Jeg hadde så utrolig mange bøker å lese at jeg ikke klarte å bestemme hvilke jeg skulle lese først. Sleit virkelig meg å bestemme om jeg skulle lese Feists Serpentwar, eller WOT på nytt igjen. Det ble WOT da.
Purken den er bare slem, vi skal tagge på dem med kulepenn!!
Eivind wrote:Er det ikke bedre å begynne å lese en bok, og så begynne på neste? Da leser man mer effektivt.
for noen er det nok mer effektivt ja, men jeg har sånne "dillaperioder" hvor jeg leser en bok en tid, og "hele" livet dreier rundt den boka, men så går jeg liksom litt lei når jeg kommer til en lang dødperiode, og da leser jeg noe annet, for så å lese noe nytt igjen en stund, også komme tilbake til utgangspunktet. det funker i alle fall sånn for meg, og jeg får faktisk mere med meg når jeg leser på denne måten...
går svært skjelden lei mens jeg leser WoT da, det dreier seg mer om krim bøker egentlig, pussig som det nok kan høres ut
Loke: Odin, kvifor blir eg alltid med-offer for din svinaktig dårleg karma?
Odin: Min teori? Fordi du sparker svære, øksebærende sumerere i skrittet.
Skal vel lese WoT til jeg stuper jeg nå, med kanskje noen andre bøker innimellom til avveksling! Men har tenkt å lese om igjen HP før bok 7. La merke til at det var noe ting jeg ikke husket så godt da jeg las 6ern nå!
If you fell head first into a pigsty, you'd try to convince everybody you did it on purpose.
-Egwene al'Vere to Nynaeve al'Meara
Wolfbrother wrote:Skal å lese hp på nytt før 7-ern, det er altid en fornøyelse å lese bøkene.
Men det er jo en god stund til den kommer ut da
Jo, det er vel det. Hun skulle da visst ta seg en pause fra skrivingen for å være sammen med den nyeste datteren sin også! Men hun må da nesten få lov til det da!
Men vi får håpe dem kommer om 2 års tid eller noe slik. Men tar det lengre tid, betyr det bare det blir en lengre og bedre bok, så da er da ikke så ille det heller!
If you fell head first into a pigsty, you'd try to convince everybody you did it on purpose.
-Egwene al'Vere to Nynaeve al'Meara