Filmliste – Top 10
Moderators: Lothair Mantelar, Sauegjeteren
Har en generall ADVARSEL jeg: IKKE se ''Conan Barbaren'' med Arnold Schwartsnegger!!!!! Den varer veldig lenge og d skjer absolutt ingen ting, og utenom en kort samtale sier Conan maks 15 ord!!!!!
Er d noen som vet om d fins andre filmer om Conan?? Har hørt at en Conan film var bra, men d var ikke denne ivertfall!!!!
Er d noen som vet om d fins andre filmer om Conan?? Har hørt at en Conan film var bra, men d var ikke denne ivertfall!!!!
"There's always another battle. I suppose that will be the case until the whole world turns Tinkers"
- Davram Bashere
- Davram Bashere
StøttesSimen wrote:Har nettopp sett Crash med Stefan på Lillestrøms flotte, nyåpnede kino.![]()
Virkelig bra film, og det var befriende å se noe annerledes; om mennesker, raser og samfunnet slik det har blitt i dag. Anbefales.
-
Terje
- Den Gjenfødte Dragen

- Posts: 4724
- Joined: Tue May 03, 2005 0:22
- Location: Trondheim/Eidsvåg
- Contact:
Joda, jeg har sykt lyst til å se den, men når jeg skal se film, så vil jeg som regel koble av, gjerne samtidig med at jeg spiser, of da kan massemordet på 400.000 mennesker kanskje bli litt mye...Ceres wrote:Generell oppfordring: Se "Hotel Rwanda" !
Tankevekkende og utrolig bra. (Du har sikkert sett den terje? Virker litt på meg som om du er lidenskapelig opptatt av slike ting. Som sosialist. Mulig jeg hopper til konklusjoner igjen. I så fall, om forlatelse. )
"Vivo equidem vitamque extrema per omnia duco!"
- Verg., Aen., 3.315.
- Verg., Aen., 3.315.
-
Taraisilwèn
- Hengiven

- Posts: 122
- Joined: Sat Jun 11, 2005 0:52
- Location: Stavanger
En av mine topp-10 dårligste, er filmen...hva heter den? open sea kanksje? (nå bare dikter jeg da, kanskje het den det kanskje er det en annen, jeg vet ikke)
Satt iallfall gjennom hele filmen å ventet på at noe skulle skje (noe jeg også gjorde i Freddy's real nightmare). Det var bare et par som ble forlatt ut på sjøen og svømte rundt der og var redde mens noen haier av og til svømte nedforbi dem. Utrolig kjedelig.
Satt iallfall gjennom hele filmen å ventet på at noe skulle skje (noe jeg også gjorde i Freddy's real nightmare). Det var bare et par som ble forlatt ut på sjøen og svømte rundt der og var redde mens noen haier av og til svømte nedforbi dem. Utrolig kjedelig.
"Almost dead yesterday, maybe dead tomorrow, but alive, gloriously alive, today."
~Mat Cauthon
~Mat Cauthon
-
Terje
- Den Gjenfødte Dragen

- Posts: 4724
- Joined: Tue May 03, 2005 0:22
- Location: Trondheim/Eidsvåg
- Contact:
Jeg har en liten logg, hvor jeg skriver ned nevn og litt info om alle bøker jeg leser, og filmer jeg ser. Her er det jeg har skrevet om Evig Solskinn...:Ceres wrote:Syns du virkelig?terje wrote:Så Evig Solskinn I Et Plettfritt Sinn i går, og jeg tror det er en av de beste filmene jeg noensinne har sett.
Den var selvsagt tankevekkende, men ...
"Utrolig. Superbe skuespillere i toppform, fascinerende karakterer, genial historie, og tematikken/moralen er perfekt: Det er minnene våre som gjør oss til den vi er. Selve den filmtekniske utførelsen bidrar til en fragmentert og fengslende progresjon. En rå og herlig blanding av Garden State (søt romantisk komedie) og Being John Malkovich (bisarr og absurd svart komedie) (dette er et kompliemnt
Det må sies at den eneste andre filmen jeg har sett siden jeg begynte med denne loggføringa i januar, og som fikk 10/10, er City of God...
"Vivo equidem vitamque extrema per omnia duco!"
- Verg., Aen., 3.315.
- Verg., Aen., 3.315.


