Kjetil wrote:Hadde nynorsk idag, som jeg hater nynorsk, bare for idag hater jeg alt som har med nynorsk å gjøre. Alle forkjempere og brukere av nynorsk burde ikke utstyre seg selv med blink på ryggen og gi meg ei hagle.
i second that.
(nå skal den stygge, gule nynorskordlista brenne. jeg har aldri hatet en bok så mye.)
Problemet med nynorsk, er at det er ressurshefte, og da er det bare elendige oppgaver. Kan ikke huske å hatt et eneste ressurshefte med gode oppgaver noensinne.
synes oppgavene var totalt uinteressante. hadde et bittelite håp om en novelleoppgave (så det hadde vært det et år for ikke så lenge siden), men der ble jeg skuffet. essay, kåseri eller artikkel. oom generasjoner. ærlig talt, de kunne vel ha funnet på noe litt mer spennende enn det?
så vidt jeg vet, er det ingen sammenheng mellom røyking og migrene?
fikk i alle fall migreneanfall lenge før jeg begynte å røyke. det kan vel snarere ha med eksamensstress å gjøre. så kanskje jeg heller skal slutte med eksamener?
hadde matteeksamen igår, og makan til lette oppgaver har jeg aldri vært borti noen gang! vedder på at barneskoleelever(i alle fall de eldste) kunne ha klart mange av dem.
men, jeg skal ikke klage
Loke: Odin, kvifor blir eg alltid med-offer for din svinaktig dårleg karma?
Odin: Min teori? Fordi du sparker svære, øksebærende sumerere i skrittet.