Page 6 of 6

Posted: Wed Jan 17, 2007 15:08
by Kjetil
Nyttårsbukk? Er det og noe? Drittunger overalt, 3 dager i året.

Posted: Wed Jan 17, 2007 17:04
by pdragon
:lol: Får kjøpe sånn avvennings-video til hunden da Terje..
Fåes kjøpt på Svea.no :wink:

Posted: Wed Jan 17, 2007 17:23
by Sauegjeteren
Kjetil wrote:Nyttårsbukk? Er det og noe? Drittunger overalt, 3 dager i året.
Heter nyttårs-geit her i området. Går ut på det samme som julebukk, men med et annet navn. Liker egentlig skikken, bare synd jeg er for stor for den selv nå...