Posted: Wed Jan 17, 2007 15:08
Nyttårsbukk? Er det og noe? Drittunger overalt, 3 dager i året.
Through Webs and Threads, The Pattern Evolves
https://www.tidshjulet.net/forum/
Heter nyttårs-geit her i området. Går ut på det samme som julebukk, men med et annet navn. Liker egentlig skikken, bare synd jeg er for stor for den selv nå...Kjetil wrote:Nyttårsbukk? Er det og noe? Drittunger overalt, 3 dager i året.