Torbjørn har alltid vært den som man kan spørre om alt, og som vet ALT, og hvis han ikke vet det, vet han hvor han skal leteLily wrote:Jeg er kjempeimponert over Torbjørn
Han het Muradin, gjorde han ikke? Han skulle erstatte Suladric(?) Litt usikker på det siste navnet, men Muradin er jeg sikker på.
TWoT quiz-tråd - Plottavsløringar i spoiler.
Moderators: Lothair Mantelar, Sauegjeteren
"Det er en usynlig homse på ryggen til Terje!"
Flinke inca! ^^ Stemmer selvfølgelig det. Kunne ikke finne det direkte sitatet om at han spurte etter det da han var dødende, hvertfall ikke på nett. Står i tBWB...
Loke: Odin, kvifor blir eg alltid med-offer for din svinaktig dårleg karma?
Odin: Min teori? Fordi du sparker svære, øksebærende sumerere i skrittet.
Stemmer det Lily. Det var ein dei som vart funne i Ebou Dar.
Week 23 Question: In The Path of Daggers,Unweaving, Elayne discovers a ter'angreal that looks like: 'A stout, bearded man with a jolly smile, holding a book.' Was this a sneaky cameo appearance by yourself?
Robert Jordan Answers: Well, I may not be Alfred Hitchcock, but I do like to show up now and then.
Min første Ajah, nemlig hvit!
EDIT: Går utifra at det stemmer, så kliner til med et nytt spørsmål.
I dette verset hentet fra the dark prophecy funnet på veggen i Fal Dara, hva eller hvem refererer the Hammer til?
“The Watchers wait on Toman's Head. The seed of the Hammer burns the ancient tree. Death shall sow, and summer burn, before the Great Lord comes. Death shall reap, and bodies fail, before the Great Lord comes. Again the seed slays ancient wrong, before the Great Lord comes. Now the Great Lord comes. Now the Great Lord comes. Blood feeds blood. Blood calls blood. Blood is, and blood was, and blood shall ever be. Now the Great Lord comes.”
EDIT: Går utifra at det stemmer, så kliner til med et nytt spørsmål.
I dette verset hentet fra the dark prophecy funnet på veggen i Fal Dara, hva eller hvem refererer the Hammer til?
“The Watchers wait on Toman's Head. The seed of the Hammer burns the ancient tree. Death shall sow, and summer burn, before the Great Lord comes. Death shall reap, and bodies fail, before the Great Lord comes. Again the seed slays ancient wrong, before the Great Lord comes. Now the Great Lord comes. Now the Great Lord comes. Blood feeds blood. Blood calls blood. Blood is, and blood was, and blood shall ever be. Now the Great Lord comes.”
Loke: Odin, kvifor blir eg alltid med-offer for din svinaktig dårleg karma?