Olympiske leker 2006
Moderators: Lothair Mantelar, Sauegjeteren
Jeg tror forventningspresset på utøverne har blitt så stort at det kanskje har noe å si for deres prestasjoner. Angst for å gjøre det dårligere enn de tidligere Olympiske Lekene hvor vi har håvet inn gull etter gull, og nå forventer hele nasjonen at det skjer igjen. Det er nærmest blitt en selvfølge, og jeg kan ikke si at medias fokusering på dette har gjort det noe bedre akkurat.
"Destiny is not a matter of chance, it is a matter of choice. I choose my own destiny."
I morgen er den siste øvelsen - femmila. Og har vi høye forventninger... ? Ikke akkurat...
Så de hadde meldt på Lars Berger, men at han muligens ikke fikk lov av FIS til å starte? Huff... Men vi vet jo ikke hvilken form han er i heller... Håper alt går bra i morgen... Men har liten tro... Kanskje jeg heller burde dra til skolen og sette meg og lese. Kommer nok ikke til å gjøre det, men kanskje jeg burde.
Eller er jo Estil med. Og Gjerdalen.
Og Hetland var reserve. Er redd de ikke har særlig mye å stille opp med i forhold til tyskere, svenser, russere og andre, men:
Lykke til!
Så de hadde meldt på Lars Berger, men at han muligens ikke fikk lov av FIS til å starte? Huff... Men vi vet jo ikke hvilken form han er i heller... Håper alt går bra i morgen... Men har liten tro... Kanskje jeg heller burde dra til skolen og sette meg og lese. Kommer nok ikke til å gjøre det, men kanskje jeg burde.
Eller er jo Estil med. Og Gjerdalen.
Lykke til!
Urban tilværelse