Film av Tidshjulet?

Diskuter nyheter, rykter og annet som er WoT relatert

Moderators: Lothair Mantelar, Sauegjeteren

Post Reply

Syns du de skal lage film av Tidshjulet?

Ja
66
65%
Nei
35
35%

Total votes: 101

ludde
Hengiven
Hengiven

Post by ludde »

Øy. En "liten" skrivefeil der gitt.
Hate-Galina
Trollok
Trollok

Post by Hate-Galina »

Vel, det hadde vært kult med en serie, men det er ett stort problem:Det ville tatt så lang tid at hovedpersonene ville være 10 år eldre når de var ferdige (altså rundt 30) og tydelig annerledes. Hvis noen tviler, så tenk på Harry Potter. Og i WoT er aldersforskjellen mellom hver bok enda mindre, Rand er ca.23 nå tror jeg(3-4 år eldre enn i EotW).
Den Fortapte

Post by Kjetil »

Stylister og slikt i Hollywood fikser jo på alder som den minste kunst. Uansett så har utseendet forandret seg på de fleste på de få årene. Tror nok Rand ser mye eldre ut enn han gjorde da han forlot Emonds mark.
stefan_hoy
Den Fortapte
Den Fortapte

Post by stefan_hoy »

HP går jo fra barn til ungdom i bøkene, så utseendet hans skal jo forandre seg på lerettet. Så det var vel et litt dårlig eksempel :wink:

Tidshjuletkarakterene er fra 16-18 år i starten (hovedpersonene) og runder 20 pluss. Burde ikke være det største problemet for en WoT-serie.
..ellers kan De kalle meg Hoy.
Sisnera
Sitter
Sitter

Post by Sisnera »

(litt sent å blande seg inn her kanskje?)
Syns ikke det skal bli film jeg. Har en tidens til å skuffe. Syns både Narnia og Eragon har skuffet, hadde vert så dumt om det sjedde med Tidshjulet også, bedre å leve i uvisett enn å få en ekkel sannhet.

men aldersforskjell/utvikkling er vel det minste problemet, jeg tror vel heller at det ville vert vannskelig å fått en så god helhet og dypde i en film av Tidshjulet.erjo så mange detajer, men de har jo klart det på Ringenes Herre til en brukbar grad. så kanskje.
Som vann til tørst strupe
Moiraine Sedai
Den Fortapte
Den Fortapte

Post by Moiraine Sedai »

Narnia var så dårlig at jeg ikke ble skuffet engang... Det hadde vært gøy med film, men enda gøyere med serie. Leste jeg ikke et sted at noen skal lage serie av bøkene?
. . .
Sisnera
Sitter
Sitter

Post by Sisnera »

Hade vert stilig vis de klarer å holde det seriøst, vis det blir ordentlig såpeserie er det ikke noe poeng.
Adelaid
Mørkefrende
Mørkefrende

Post by Adelaid »

Det er mange som snakker om at de gjerne vil ha kjente skuespillere i rollene, men det syns ikke jeg. Vil heller ha noen vi ikke kan relatere til noe annet. På denne siden er de nok litt opp i skyene :wink: :http://images.google.com/imgres?imgurl= ... en%26lr%3D
The truth is rarely pure and never simple.
Oscar Wilde
davram bashere
Sitter
Sitter
Location: Tellus, tredje planet fra sola. Ja, den forrurensa søppeldynga. Du vet hvor det er? Flott!

Post by davram bashere »

Hehe gode forslag. Rent utsenemessig passer nok jentene som skal spille Min, Elayne og Faile, forslaget til Perryn var ikke så galt det heller, men jeg tviler på at mange av dem vil bli med.
Mia ayende, Moderator! Caballein misain ye! Inde muaghde Moderator misain ye! Mia ayende!
Adelaid
Mørkefrende
Mørkefrende

Post by Adelaid »

Hehe, jeg mener...hvis bare halvparten hadde sagt ja så hadde jeg byttet etternavnet mitt til Tidshjulet :lol: Er enig i at de som er foreslått som Min, Elayne og Faile passer ganske bra, spesielt Faile.
The truth is rarely pure and never simple.
Oscar Wilde
Asphyxiate
Den Fortapte
Den Fortapte

Post by Asphyxiate »

Er fullstendig uenig i det forslaget til Moiraine, Connie Nielsen. Men man skjønner nå at castingen av en evt film vil bli vanvittig stor!
Manbearpig
Azumiel
Asha’man
Asha’man

Post by Azumiel »

Har noen tatt i betraktning at hvis disse personene hadde fått rollene, hadde alle i absolutt hele tidshjulet-universet vært over gjennomsnitlig pene?
Sisnera
Sitter
Sitter

Post by Sisnera »

Så ikke moraine jeg... Men jeg var ikke fornøyd med Faile... Men Egwene var perfekt, som å se henne IRL. Var heller ikke helt fornøyd med Nyn, men hun var grei... med litt sminke perfekt.
Terje
Den Gjenfødte Dragen
Den Gjenfødte Dragen

Post by Terje »

Azumiel wrote:Har noen tatt i betraktning at hvis disse personene hadde fått rollene, hadde alle i absolutt hele tidshjulet-universet vært over gjennomsnitlig pene?
Heh, det er de da allerede.
"Vivo equidem vitamque extrema per omnia duco!"
- Verg., Aen., 3.315.
davram bashere
Sitter
Sitter
Location: Tellus, tredje planet fra sola. Ja, den forrurensa søppeldynga. Du vet hvor det er? Flott!

Post by davram bashere »

Azumiel wrote:Har noen tatt i betraktning at hvis disse personene hadde fått rollene, hadde alle i absolutt hele tidshjulet-universet vært over gjennomsnitlig pene?
Ja, er det noe galt i det? Men du kan nok slappe av. Trollokene veier nok opp mot menneskene når det kommer til penhetsnivå.
Mia ayende, Moderator! Caballein misain ye! Inde muaghde Moderator misain ye! Mia ayende!
Post Reply