Page 7 of 14

Posted: Sat Sep 17, 2005 11:52
by Stine
charlie og sjokoladefabrikken var bra! elsker johnny depp i den rollen (jada, jada, jeg elsker ham i alle roller, men det er uvesentlig :P). filmen er akkurat passe stereotypisk og enkelte steder litt smågrotesk (hvertfall med tanke på at det er en barnefilm).

Posted: Sat Sep 17, 2005 12:40
by Faile
Ceres wrote:Jaja...

Gleder meg nå til å se Charlie og Sjokoladefabrikken med Johnny Depp i rollen som Willy Wonka. Skrev særoppgave om Roald Dahl med hovedblikk på CoS på videregående. Gleder meg... :)
jeg gleda meg også til å se den, men så fikk jeg liksom et lite sjokk da jeg så at den var på norsk.. tror jeg venter med å se den til den kommer på engelsk.. tjaja :?

Posted: Sat Sep 17, 2005 13:48
by Gurthang
Er enig med terje. City of God og Eternal Sunshine er to veldige gode filmer. Jeg så Hotel Rwanda i går. Huff, det var triste saker, men filmen var god.

Posted: Sat Sep 17, 2005 15:52
by Damien Frost
Faile wrote:
Ceres wrote:Jaja...

Gleder meg nå til å se Charlie og Sjokoladefabrikken med Johnny Depp i rollen som Willy Wonka. Skrev særoppgave om Roald Dahl med hovedblikk på CoS på videregående. Gleder meg... :)
jeg gleda meg også til å se den, men så fikk jeg liksom et lite sjokk da jeg så at den var på norsk.. tror jeg venter med å se den til den kommer på engelsk.. tjaja :?
Her i Trondheim er den både i orginal versjon(engelsk) og dubbet versjon(norsk).. Har tenkt å se den neste uke! Gleder meg! :D:D
Husker å ha sett den første, gamle versjonen en gang.
Har nok HØYE forventninger jeg ja.. :lol:

Posted: Sat Sep 17, 2005 17:38
by Ceres
Skal se den i morgen. Bestilt bilett nå. Og selvfølgelig skal man se originalversjonen. Og ja... johnny depp må elskes i de fleste roller!


Jeg vil anta at filmen er litt smågrotesk - det er RD måte å skrive på. Dersom filmen ikke hadde hatt disse elementene ville man ødelagt mye av Roald-Dahl-Ånden...

Posted: Sun Sep 18, 2005 19:19
by Ceres
:D

Dødsbra!

:D
:D
:D

Posted: Wed Sep 21, 2005 18:08
by Faile
Damien Frost wrote:
Faile wrote:
Ceres wrote:Jaja...

Gleder meg nå til å se Charlie og Sjokoladefabrikken med Johnny Depp i rollen som Willy Wonka. Skrev særoppgave om Roald Dahl med hovedblikk på CoS på videregående. Gleder meg... :)
jeg gleda meg også til å se den, men så fikk jeg liksom et lite sjokk da jeg så at den var på norsk.. tror jeg venter med å se den til den kommer på engelsk.. tjaja :?
Her i Trondheim er den både i orginal versjon(engelsk) og dubbet versjon(norsk).. Har tenkt å se den neste uke! Gleder meg! :D:D
Husker å ha sett den første, gamle versjonen en gang.
Har nok HØYE forventninger jeg ja.. :lol:
hmm.. meg vil bo i trondheim... kongsberg er en så liten plass at man ikke tar seg bryet med å ta inn den engelske før etter et par uker.. sånn er det med alle dubba filmer, med untak av HP filmene, de kom på engelsk først...

Posted: Wed Sep 21, 2005 19:30
by Ceres
Ah... mareritt! Dubbing... ahahaha...

Posted: Wed Sep 21, 2005 20:30
by Stefan
Mens i metropolen Lillestrøm, der kan man velge fritt mellom norsk og engelsk :D

Posted: Wed Sep 21, 2005 21:08
by Eivind
Vi har nettopp fått kino :D

Dessuten har vi en bibliotek-kiosk for de som foretrekker bøker. Hvis man vil på hovedbiblioteket, må man dra til (bydelen) Strømmen ;)

Posted: Wed Sep 21, 2005 21:15
by Ashaman
Skal kanskje til Lillestrøm neste uke, på Byggemessen, er ikke helt sikker da(litt dyrt).

Er d noen på forumet som skal dit så kan vi kanskje møtes!!

Posted: Thu Sep 22, 2005 15:49
by Faile
Stefan wrote:Mens i metropolen Lillestrøm, der kan man velge fritt mellom norsk og engelsk :D
du er bare stygg.. :evil: hehe... det var det! jeg flytter til trondheim eller lillestrøm, må bare kaste om hvor det blir... :wink:

Posted: Thu Sep 22, 2005 16:05
by Ceres
Vil på det varmeste anbefale oslo. Her har vi alt av atraksjoner. Og kinoer... :) Det må man ha. Nøt starwars ep 3 her i vår på coluseum... Flotte greier...

Posted: Fri Sep 23, 2005 19:04
by Faile
hehe.. oslo er lagt med som alternativ :wink:

Posted: Wed Jan 25, 2006 17:42
by truls
Disse er bra:

Ringenes Herre (Alle tre)
Harry Potter (Alle Fire)
Terkel i Knipe
Rocky (Alle Fem)
Troja
Van Helsing